Bezig voor de 2e die maar niet wil komen??

Hoi Karin

Helaas niet,ze zeggen bij elke cyclus het moet lukken, daar heb je dan wat aan he. Nu is het afwachten wat de iui heeft gedaan.
Maar ben wel blij da tik de stap gemaakt heb.
Zeg neit dat dit ineen keer lukt maar het is het proberen waard, kans van slagen na 6iuis 25-35%. Dus ook nog neit veel.
Maar ja je zal er maar bij zitten denk ik dan. En niet geschoten is altijd mis.

Succes met je kijkoperatie, je kan er het beste blanco ingaan, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Mij was het wel wat tegengevallen. MAar dat is ieder voor zich.

Gr Wendy

Wat kan het soms raar lopen. Bij je vriend of man is ook niets geconstateerd? Hoeveelste keer IUI heb je nu?

Groetjes Karin

hoi Karin

Nee helemaal niets, ze weten het gewoon niet, heb net iui1 gehad, dus nu maar afwachten of mn ongi uitblijft. en dat het bij 1iui blijft.
Ik zag dat je het nog niet tegen fam hebt verteld, dat hadden wij wel gedaan, dat was voor ons gemakkelijker want net zoals je schrijft je hebt er al 1 rondlopen en dat is wel lastiger. Hoop dat je snel zwanger bent.

Fijne zondag

Oh jongens ik weet wat jullie voelen maaaar er is echt heeeel veel hoop

Mijn 1ste kindje ik 30 jaar 1 ronde raak

Mijn tweede kindje ikke 36 jaar anderhalf jaar bezig geweest tot moedeloos aan toe !!! en een paar miskramen!!

Mijn derde kindje 38 jaar 1 keer sex nergens bij stil gestaan we zien wel het hoeft niet leuk als het zo is! De tweede duurde zo lang zo vaak gedaan om zwanger te raken en ja hoor je raadt het al 1X keer sex die hele maand en raak.

Het komt goed!

Hey Joy82!

Ik heb je weer gevonden! :-D Zijn we elkaar toch een tijd kwijt zeg!! ;-) Ik zal je vertellen meis, ik zit op het andere forum; als het langer duurt... :-S
Wil je het allemaal echt weten?? Dan moet je daar maar even kijken... Heb je het je omgeving inmiddels al verteld of dat nog niet? Een aantal weten het bij ons maar we twijfelen nog om het onze ouders ect te vertellen.. Probeer je niet al te druk te maken hé & maybe toch gewoon die stap naar je ha maken...?? Fijn weekend!

Liefs MamaSun!

Terug
Bovenaan