bezig voor een 2e. wie ook??

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,
ik ben nanking en moeder van ryan van 14 maanden oud.
voorzichtig willen we nu beginnen aan een 2e kindje, we lopen niet te hard van stapel, maar wie weet.
wie is er ook begonnen voor een 2e?
zou het leuk vinden om samen te wachten.
groetjes

Hallo,

Wij zijn ook bezig voor een 2de. Ons zoontje is nu ruim 5md oud en we zitten nu in de eerste ronde.
Hoe oud ben je en waar woon je?? In de hoeveelste ronde zitten jullie en wanneer heb je je NOD??
Sorry als ik nieuwsgierig overkom.
Ik ben 21 en woon in Zeeuwsch Vlaanderen. Mijn NOD is als het goed is 19nov.

groetjes Larissa

hoi larissa.
ik ben dus christel en we zitten nu in de eerste ronde. ik weet niet of je het echt zo kan noemen, omdat we niet echt op de datum aan het klussen zijn, maar we zien wel. de rem is er in ieder geval af en als we het er naar hebben gebeurd het, laten we maar zeggen. bij mijn vorige zwangerschap was ik echt met ovulatietesten enzo bezig, ik was dan ook al met 1 maand zwanger. nu hebben we besloten om het niet meer zo te doen, maar we wachten het gewoon af. iets relaxter dus, ik verwacht dan ook dat het iets langer gaat duren, maar dat is niet zo erg.
ik ben 30 jaar en woon in gelderland. ik heb een eigen hondentrimsalon en we hebben veel dieren om ons heen
leuk als je ook iets meer over jezelf verteld, hoe heet je kindje bijv.
groetjes christel

hoi cristel,

lees net je berichtje en wil ook even reageren,
wij willen ook graag tweede. ben dinsdag ongesteld geworden en gaan nu voor eerste ronde. Bij mijn eerste was ik ook al in de eerste maand zwanger en ben een soort bang dat het tegen gaat vallen als het nu langer gaat duren.. heb jij dat niet??
was juis toen helemaal niet met eisprong bezig, maar nu wel!!

wat een verschillende mensen zijn er dan toch!!!   leuk hoor!!
groetjes missC (graag even anoniem, bekenden op het forum!!)

Hoi hoi

Ik ben anita   en moeder van een zoon Niek net 2jr.
Ook wij zijn bezig voor een tweede.In mrt een mis
kraam gehad met 12 wk en sindsdien nog niet weer
zwanger geweest.Bij de eerste heeft het 3jr geduurd
en de 2de maar 3mnd maar helaas misgegaan.Maar
het duurt nu weer iets langer.Ik Heb dinsdag mijn NOD
dus het is toch weer spannend.Ik heb af en toe wat buikpijn
maar mijn borsten doen zo'n pijn maar ik weet dat het lichaam
je voor de gek kan houden dus ik reken nergens op.
Veel succes met het zwanger worden.

Groetjes anita

hallo anita,
volgens mij ben je nu ook online,
spannens, dinsdag je nod!!!
miskraam gehad, lijkt me zwaar, zeker pas na 12 weken.. wist iedereen het al??
ik zal voor je duimen!!!
groetjes missC

hoi miss c. ik weet niet of het me tegen gaat vallen als ik nu niet in 1 maand zwanger ben, mischien is het ook wel leuker als we nog even kunnen oefenen. hi hi. waarschijnlijk praat ik wel anders als ik vlak bij mijn nod dag kom.
hoi anita, wat rot voor jullie dat je een miskraam hebt gehad, zeker na 12 weken pas. zo zie je maar weer, het is nooit zeker hoe het loopt.
spannend hoor morgen je nod dag, ik duim voor je mee.

Terug
Bovenaan