bezig voor een 2e. wie ook??

Hoi Christel (en alle andere meiden),

Wij klussen ook niet echt naar datum, dat is ook eigenlijk onmogelijk omdat mijn man week op week af werkt.   Zo had ik maandag mijn eisprong en hij kwam dinsdag pas weer thuis. Maar de vorige zwangerschap dacht ik dat mijn eisprong midden in de week was als hij weg was en toen was ik in de 2e ronde al zwanger!!! Daar hadden we echt niet op gerekend. En was  zelfs voor ons een erg leuke verassing!!  
Ik werk momenteel in een verpleeghuis, 20uur in de week aangepast werk ivm knieklachten. De fysio adviseerd om meer zittend werk te gaan doen, de verzorging is lichamelijk te zwaar. Daarom heb ik gesolliciteerd in een ziekenhuis als secretaresse op de OK. Daar heb ik nog niks van gehoord, dus ik nog even afwachten hoe dat gaat lopen.
Mijn zoontje heet Luca en hij doet het fantastisch! Hij is heel vrolijk en lacht (bijna) altijd.
Hoe heet jou kleintje en hoe oud isie??

groetjes Larissa

Hallo dames!
Ik heb een zoontje die in januari 2 jaar word (wat gaat het toch snel..), en ook wij zijn bezig voor een 2e. Ben in juni gestopt met de pil, en zit ondertussen in ronde 4. Bij de 1e was ik gestopt met het idee van We zien wel hoe het gaat, en toen was ik binnen 2 maanden zwanger. Nu duurt het helaas wat langer maar ben er ook veel meer mee bezig.. Mijn nod is de 15e november, al snel dus, maar de tekenen zijn er al weer dus ik verwacht er weer maar niks van.. Op naar ronde 5!
Groetjes

hallo allemaal

Wij zijn ook bezig voor de 2e en heb eigenlijk woensdag mijn nod. maar ben bang ( en weet het eigenlijk wel zeker) dat ik vanavond nog en anders morgen ongi zal worden.
Erg last van mijn buik en een beetje bruin/ rozig slijm( SORRY, onsmakelijk).
We zijn nu in ronde 4 en gaan met dezelfde gang gewoon naar ronde 5!
Bij de eerste liet ik de mirena verwijderen en de maand erop was ik zwanger, dus deze keer valt het wel tegen!
Weet ook niet meer wanneer we het wel en niet moeten doen, en iedere dag is wel erg veel van het goede, dat breekt je op!!!( hebben we ervaring mee)

ik duim voor jullie dat het snel raak is en ik blijf het volgen op het forum!

groetjes

nou zeg... we krijgen zo al een leuk clubje bij elkaar.
erg leuk om elkaars verhalen te lezen.
bij mijn vorige zwangerschap was het ook zo gepiept, de maand na dat ik gestopt was met de pil was ik al zwanger. nu gebruik ik al een maand of 5 geen pil meer, ik voelde me er niet zo lekker bij, dus het moest altijd een beetje voorzichtig, laten we maar zeggen. maar daar is nu dus de rem af.
voor alle dames die eerdaags hun noddag hebben. suc6

Hoi Miss C

Iedereen wist inderdaad dat ik zwanger was.Ik
kan mij niet zolang stil houden.Maar heb er ook
veel steun aangehad dat iedereen het wist.Ik moest
zelfs naar een paar weken zeggen dat ze maar weer\
normaal moesten doen want het leven gaat verder.
Maar wel allemaal heel lief.Ik ben nog niet ongi ge-
worden maar de buikkrampen blijven komen in gaan.
Mijn borsten doen ontzettend pijn maar dat zegt niets
als ik alle berichten hoor.Ik heb gisteren stiekum een
test gedaan maar die was negatief.Maar volgens de
bijsluiter was ik te vroeg ik moest testen naar 1dag
overtijd maar had geduld niet meer.(hihihihi)Maar ik
durf nu niet meer dus ik wacht maar gewoon af.Ik
hoop dat iedereen snel zwanger wordt want het is
het mooiste wat je kan overkomen.

Groetjes anita

Terug
Bovenaan