bezig voor ons eerste kindje

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Zijn er meer mensen hier die ook bezig zijn voor hun eerste kindje?
Ik zou graag ervaringen met jullie delen in deze spannende periode.

Hoi hoi,

Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje. Wij zijn deze week pas gestopt met de pil dus het is echt nog heel pril allemaal. Hopen dat mijn cyclus een beetje snel op gang komt allemaal. Maar ik vind het wel erg spannend.

Wij zijn in juli gestopt met de pil.
Bij mij was mijn cyclus vrij snel weer op gang.
Nu maar hopen dat het allemaal een beetje gaat lukken. Tot op heden nog niet, maar ja dat zou ik wel te mooi om waar te zijn zijn,
Ik vind het echt ontzettend spannend en wil iedereen het liefst om tips etc vragen, maar ja we willen het stil houden.
Dan maar via dit forum.

Ben nu een jaar gestopt met de pil. en ja we gaan voor een eerste kindje. ik hoop zo dat ik een deze maanden nu toch echt zwanger wordt. vind het erg spannend elke maand weer afwachten of je ongesteld wordt. wat ik vooral vervelend vind is dat ik een onregelmatige cyclus heb waardoor je niet echt weet wanneer je kunt testen. zit vandaag op en cyclus van 29 dagen en nog geen teken van een menstruatie afwachten dus.

groetjes hilda

spannend Hilda.
Wachten is het vervelendste wat er is en helemaal als het om dit soort dingen gaat.
Je houdt ons op de hoogte he.
Succes met afwachten

Hoi hoi,

Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje.
Ik ben begin oktober 2009 gestopt. Heb een erg lange cyclus (tussen de 36 en 41 dagen) dus je geduld wordt erg op de proef gesteld.
Lopen al vanaf eind mei in het ziekenhuis.
Inmiddels al een HSG & kijkoperatie achter de rug.
Van de week positief nieuws, we mogen het nog even proberen tot januari omdat de kans groot is dat het gewoon moet lukken.
Dat hopen we dan maar.

Jullie ook succes!

Hey hoi!

Afgelopen augustus gestopt met de pil. Ook ons eerste kindje. Heerlijk samen genieten van het feit dat jullie "begonnen" zijn, flink oefenen ;-) en hopen dat het snel raak is.
Wachten is het meest vervelend. Ik moet nu nog een klein weekje wachten voor dat ik of kan testen of ga menstrueren.

Veel geluk en plezier gewenst!

Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje. Ronde 18 is bezig, dus ik hoop dat we snel goed nieuws hebben!
Wij zijn vorige week naar de huisarts geweest, dus al een stapje verder dan 'gewoon' proberen.

Succes!

Terug
Bovenaan