bezig voor ons eerste kindje

hoi

Ik ben sinds juli gestopt met de pil en sindsdien nog steeds niet ongesteld geworden. Hoop dat dat bij jou wat soepeler verloopt. Want van dat wachten wordt je niet gezelliger ik althans. Als het over 3 weken nog het geval is mag ik langs de huisarts.
En we willen het natuurlijk nog stil houden voor iedereen daarom is z'n forum wel gezellig.

Jullie succes groetjes Bernadette

Wij zijn sinds mei gestopt met de pil. Inmiddels 3 dagen overtijd en op wat steken in mijn linkeronderbuik na geen enkele tekenen van een zwangerschap. Het is erg spannend allemaal, zeker omdat je samen de stap hebt genomen dat je graag een kindje 'wil' kan het allemaal niet snel genoeg gaan. Het is erg fijn om je ervaringen en meningen op dit forum te delen, zeker als je, zoals wij, ervoor kiest om het verder stil te houden.
Succes allemaal, inmiddels zijn er al enkele dames op dit forum zwanger, dus alstijd positief blijven!

Ik hoop dat we snel positieve berichten via dit forum aan elkaar kunnen doorgeven.
Vooralsnog iedereen succes met wachten en inderdaad positief blijven!!

Fijn dat we onze verhalen en ervaringen op deze manier met elkaar kunnen delen.
Allemaal veel succes met afwachten.
Ik hoop snel op positieve verhalen via het forum.

hey

wij zijn ook pas gestopt me de pil, 2.5 week geleden! ik vind het ook allemaal super spannend, maar vind het erg fijn om via dit forum er toch over te kletsten!

Succes

Wij zijn ook bezig met ons eerste kindje, ben nu al anderhalve week overtijd hoop nu toch na een paar keer negatief positief te zien.

Veel succes!!!

En dames.
Zijn er al een aantal positieve berichten te melden?
Mijn NOD zit er aan te komen, zaterdag.
Ben ontzettend benieuwd, maar ga er maar niet vanuit.
Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat.

Terug
Bovenaan