Bezoek huisarts!

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Hier ben ik weer! ;-) Ik wilde even wachten met het schrijven van een stukje totdat ik een compleet verhaal had...... om 11:10 uur dus weer terug en na wederom een half uur wachten waren we dus aan de beurt.....

Wat een kanjer van een vrouw is die huisarts van ons zeg! Ze stelde wat simpele vragen en eigenlijk na een paar seconde kregen we keurig een doorverwijzing!

Om half 2 kon ik het ziekenhuis bellen om en afspraak te maken bij de fertiliteitsarts en we kunnen donderdag de 24ste al terecht! We mochten eigenlijk over 1 week al komen maar dan kunnen mijn man en ik helaas allebei niet. Pffff......dat gaat toch best snel! Wat een opluchting dat we nu in het traject zitten. Hoe raar het ook klinkt maar we zijn best blij!

We weten nu gewoon dat er het een en ander word onderzocht en eventueel word uitgesloten, vanaf daar zien we wel weer verder.

Bedankt allemaal voor jullie steun, tips en interesse! Betekend heel veel voor mij!

Dikke knuffel Lynn.

Lieve Lynn,

wat een goed nieuws!!Hopelijk komt er snel iets positiefs uit!!
En de 24 al! Dat schiet al op!! Spannend hoor!!
Heel veel succes!

Liefs Daisy

heey lynn

wat fijn dat jullie huisarts maar een paar vragen hoefde te stellen. En helemaal fijn dat jullie zo snel terecht kunnen...
Heel veel succes...
En hopelijk snel goed nieuws...

liefs

lieve lynn

Wat super van je HA. en al zo snel naar het ziekenhuis wauw.
Hoop dat we nu dan ook eindelijk goed nieuws van jouw horen

liefs shasta

Hey meid!

Wat fijn dat jullie zo snel terecht kunnen!
En inderdaad wat een kanjer van een huisarts!
Heel veel succes!

Liefs Elke

Heyyy! wat kun je al snel terecht zeg!! Super nieuws!!! Ben heel erg blij voor jullie!!!

wat een opluchting moet dat zijn! Wat fijn dat jullie zo snel terrecht kunnen! Gelukkig is het goed gekomen bij de HA. Hopen op duidelijkheid na het ZH bezoek!

Liefs

Terug
Bovenaan