Bezoek huisarts!

wat een opluchting moet dat zijn! Wat fijn dat jullie zo snel terrecht kunnen! Gelukkig is het goed gekomen bij de HA. Hopen op duidelijkheid na het ZH bezoek!

Liefs

Ah fijn dat het allemaal zo snel gaat zeg! Nu dus die 'malle molen' in, sterkte en succes voor jullie!

Liefs

Meid,

ja, ik kan me best voorstellen dat je blij bent. Nu gaan er tenminste dingen gebeuren en dan weet je wat er misschien niet goed gaat. Je bent nu toch al zo lang bezig en nu komt er een beetje schot in. Toch blijf ik voor je duimen meid. Ik gun je zo snel een kindje. En wat kan je snel terecht!!! stond er van te kijken hoor. Houdt ons op de hoogte hoor.

Knuff Heleen

Fijn dat je in het ziekenhuis ook zo snel terecht kan. Dan zit er tenminste schot in de zaak. Heel veel succes!

Wat fijn Lynn!!! Super dat je zo snel terecht kan in het ziekenhuis. Ik hoop dit snel een positief resultaat mag hebben. Ik duim voor je.
Liefs Chantal

Wat fijn dat het zo snel al kan...... Kan in voorstellen dat je blij en opgelucht bent!

lieverd, wat fijn dat jullie al zo snel terecht kunnen! nu komt er schot in de zaak!!
ik hoop ook dat het jullie gauw een posi test mag opleveren!! ben blij voor jullie!!
liefs xx

wat fijn zeg dat jullie meteen naar het ZH konden..en dat je deze maand nog kan komen. super joh

liefs

Terug
Bovenaan