aiiii hahhaha ja dat is moeilijk !!! zeker voor mij haha wij letten eigenlijk nog nergens op... ik koop alleen niet veel voor mezelf.. ik had altijd kort haar, maar ik heb het lang laten groeien.. ik moest dan om de 5 weken naar de kapper wat 30 euro was....dus dat spaar ik voor mezelf uit.
maar kwa eten letten we echt nergens op, tuurlijk af en toe de aanbiedingen ! maar we kopen eigenlijk alleen maar a merken.. mocht het zo zijn dat we echt niet meer uitkomen gaan we daar uiteraard in snijden.
Wij hebben het geluk dat we in een super goedkoop huurhuis zitten.. nadeel het is niet groot, geen lift, 4 hoog etc... maar op deze manier redden we het van 1 inkomen.
mocht de tijd er zijn dat we het absoluut niet gaan redden, dan zal ik voor extra inkomen moeten zorgen. In verband met mijn gezondheid proberen we dat zo lang mogelijk uit te stelle (of ik moet het echt niet meer trekken haha binnen zitten).
oja verder doen we niet veel... gaan nooit naar de bios (kijken thuis wel een filmpje), gaan zelden uiteten (wij koken veel lekkerder vinden we
), geen feesten en partijen, geen kroegen, geen pretparken..
heel af en toe naar theater.
op parkeerkosten zou je nog kunnen bezuinigen... dat loopt ook de pan uit ! maar ja is wel ooohh zo makkelijk haha en ik weet niet waar je woont, maar hieri n de randstad betaal je 3/4 euro per 45 minuten.... (en ook doen we dat toch gewoon vanwege het gemak....)
dus eigenlijk kan ik je helemaal niet helpen
sorry !!
ik ben wel nieuwsgierig naar tips van anderen
xxx marit