ehm ff denken
ik verkoop kleding die Jonna te klein is op mp en daar koop ik weer wat leuks voor haar van
en kleertjes van mara die ik niet voor jonna wil gebruiken ook. Mara zat ook net in een andere seizoen dan Jonna nu zit.
verder idd in excell begroting gemaakt, wat komt er in en wat gaat er uit. per maand en zo weet ik nu dat aug en dec de duurste maanden zijn en jan-feb-mrt de goedkoopste.
voor boodschappen en luiers enzo 100 per week, tja 2 kids. nu is mara goedkoper geworden vanwege met de pot meeeten en midner luiers maar ja daar hebben we jonna voor terug.
voor de dieren hebben we 75 per maand voor alle voer en kattegrind voor 5vogels4katten2ratten
We halen midner snoep en chocola maar hebben dat weer vervangen voor fruit.
abonnementen al zo goedkoop mogelijk, alleen vakbond en rechtsbijstand is 35 per maand samen, die is voor nood. gezien de crisis is dat wel handig
verder steken we heel veel in ons huis, maar dan wel goed en goedkoop, viavia vind je vaak toch de beste mensen. en daar heb je dan ook wat aan. dan maar geen vakantie, dit jaar is na 3jr ons 1e en alleen een midweekje in de aanbieding, maar we gaan!
verder vanwege de kids en alle medische rekeningen ff geen concerten, festivals of fantasy fairs gedaan. Komt allemaal wel weer.
uiteten en bios is ook gestopt. tja dat was luxe vanuit vrijgezellentijd maar het is ook leuker om paar keer per jaar te gaan dan wekelijks of maandelijks.
verder bewust met stroom, weekends wassen, ivm de vele was toch de droger aan ipv ophangen. maar dat is een eigen keuze.
ik struin echt op internet af voor de dingen die we willen, zoals adidas, ik heb alleen limited editions maar vaak 2ehands of zoals nu via china besteld, scheelt 100 euro per paar! En nu is opa overal aan kijken naar de beste schutting voor het minste geld. ik regel dan weer de goedkoopste offertes enzo.
Hele huis moet geschilderd worden en wij hebben daar nog niet zoveel verstand van dus onze glazenwasser komt 2 dagen helpen en ons leren tegen mooi prijzie, die heeft net een cursus gehad dus eenmalig investeren in zijn hulp en daarna kunnen we het zelf en zijn we ook er ook geen geld aan kwijt. blij toe dat de ramen waar je niet bij kan allemaal kunstof kozijnen zijn. oja hij regelt ook fikse korting op verf, ook weer handig
ik heb wel de goedkoopste luiers en voeding van kruidvat maar heb wel olvarit potjes ( niet de fruit en groente hoor maar de volledige maaltijden) want bij c1000 zat er maar 10% groente in en andere merken ook weinig. Olvarit heeft de meeste groente erin en dat vind ik belangrijk voor mijn kleine meisjes. zelf doe ik altijd 50% groente.
Verder koop ik zwitsal doekjes in dozen per dozijn, die zijn dan 1,52 per pak en dus goedkoper dan kruidvat merk. En van andere merken moet ik niezen hihi
kinderkleding haal ik dus per pakket van mp, 10-20 euro voor een heleboel leuke kleding. normaal ben je al dit kwijt voor 1 setje.
Verder geven wij alles door, dit is ook bij vrienden en familie de gewoonte geworden dus wij krijgen veel gratis spul maar geven ook weer weg. nu geef ik veel aan een vrouw uit de buurt, zwanger en man vandoor.
zo kregen wij een hobbelpaard, lueirs, boxpakjes, konijnehok, stoeltje enzo alleen al van mijn man zijn collega's
ratjes van de buren enzo
oja hier heb je 1x 3mnd een indoor rommelmarkt, daar vind je heel veel kinderspeelgoed, benodigdheden en kleding.
kids zijn gratis lid van de bieb, dus die zijn lid en wij lezen ervan, ideaal
nu nog afleren om online te shoppen hihihi, ik heb een andere maat dus moest wel maar ja tis wel verslavend