<p>Hallo mama's en mama's-to-be!</p><p>Ik ben inmiddels 15+4 weken zwanger van onze eerste spruit en alles gaat tot nu toe supergoed! Nu merk ik alleen wel dat mijn BH's langzaamaan te klein beginnen te worden en dat is toch wel een ding. Ik draag normaliter al 70F (wat soms al issues geeft om leuke/comfortabele BH's te vinden) en dat zou nu dus 70G worden (en who knows wat het uiteindelijk wordt! Ik hou m'n hart vast...). Omdat de winkels nu allemaal dicht zijn vanwege de lockdown ben ik aangewezen op online bestellen, de mainstream zaken zoals bijv. de zeeman/hema/etc. verkopen deze maten niet en mijn eerste hunkemoller bestelling gaat allemaal linea recta weer retour... Ik hoop dus dat jullie me wellicht nog een hoop extra bestellingen + retouren kunnen besparen.</p><p>Heeft iemand tips waar ik mooie/fijne BH's kan kopen voor tijdens de zwangerschap? Is het al slim om over te stappen op voedings-bh's of niet? Of zijn zwangerschapsbh's beter? En wie weet waar ik mooie/comfortabele voedings/zwangerschapsbh's kan vinden in deze maat? Qua prijs geen eisen, wil vooral dat de kwaliteit/ondersteuning/pasvorm goed is </p><p>Hoor heel graag jullie tips + ervaringen!</p>