BH-issues; kleine omvang + grote cup

Ik heb en had ook grote borsten (80F, tijdens zwangerschap G) en kocht m'n zwangerschap/voedingsbh's bij de Prénatal. Moest wel even kijken welke het beste zat, maar eenmaal gevonden: top! Misschien daar een paar bestellen? Succes!

Thanks voor alle nieuwe tips ook! Ik heb er inmiddels één van esprit gevonden (een normale weliswaar), en zowel in omvang als cup 2 maten groter, dus nu 80F gekocht (1 maat had ik ook echt al nodig en de ander zodat ik nog kan groeien), blij mee! Besteld via Zalando en supersnel geleverd. Qua prijs (€40,-) vond ik dat ook nog te overzien.
De voedingsbh van Anita zat overigens ook redelijk goed, maar die durfde ik nog niet te houden omdat ik bang ben dat die dan tegen het einde niet meer past. Verder helaas de meeste voedingsbh's die veel te hoog zitten bij m'n oksels. Ik ben maar klein en door de mogelijkheid de cup open te klikken zitten ook meteen de cups hoger. Heel irritant dus ik hoop dat ik daar nog wat beters in kan vinden. 
De zoektocht continues maar voor nu heb ik er in ieder geval weer één die fatsoenlijk past, haha!

Terug
Bovenaan