bh

Hallo!
Even een nieuwschierig vraagje:
wat hebben jullie voor bh aan? Ik vind het nl erg lastig. Ben zon dikke beugel bh gewend maar er zat er geeneen meer goed, ben toen zwangerschap bh's gaan dragen maar nog steeds niet aan gewend! Tis zo'n slap dingetje. Op zich zit het heerlijk maar ik voel mn borsten zo zitten nu... ook omdat ze super groot zijn nu natuurlijk maar wel heel stevig en toch t gevoel dat ze 'hangen'. Herkenbaar??

Groetjes Yessie

Hey Yess,

Ik had dat probleem meteen na 3 weken zwangerschap al dat mijn BH's niet meer pastten.
Grote ramp aangezien ik met mn maatje E niet zomaar een of andere BH kan aanschaffen.
Daarnaast zijn de meeste zwangerschaps BH's zonder beugel want dat zou slecht zijn voor de melkklieren in je borsten... nou kan je vertellen dat is een grote ramp want dan hangen ze zo wat op mn knieën en een pijn dat dat doet aan het einde van de dag.

Affijn, ik heb nu van het merk Anita een zwangerschaps BH. Hij is een stukje duurder en niet mooi (als je het mij vraagt) maar er zit een beugel in en ondanks dat hij niet voorgevormd is zit hij heerlijk en heb ik niet het gevoel dat ik met mn inmiddels cup F mn borsten heb hangen. Sterker nog, met mn eigen BH's leken ze zelfs groter.
Deze beugel is zo gemaakt dat hij wat flexibeler is en niet strak zit zodat de melkklieren niet klem komen te zitten.

Een heel verhaal, maar hopelijk heb je er iets aan ;)
Succes!

Groetjes Sabrina

Hey Yess,

Ik had dat probleem meteen na 3 weken zwangerschap al dat mijn BH's niet meer pastten.
Grote ramp aangezien ik met mn maatje E niet zomaar een of andere BH kan aanschaffen.
Daarnaast zijn de meeste zwangerschaps BH's zonder beugel want dat zou slecht zijn voor de melkklieren in je borsten... nou kan je vertellen dat is een grote ramp want dan hangen ze zo wat op mn knieën en een pijn dat dat doet aan het einde van de dag.

Affijn, ik heb nu van het merk Anita een zwangerschaps BH. Hij is een stukje duurder en niet mooi (als je het mij vraagt) maar er zit een beugel in en ondanks dat hij niet voorgevormd is zit hij heerlijk en heb ik niet het gevoel dat ik met mn inmiddels cup F mn borsten heb hangen. Sterker nog, met mn eigen BH's leken ze zelfs groter.
Deze beugel is zo gemaakt dat hij wat flexibeler is en niet strak zit zodat de melkklieren niet klem komen te zitten.

Een heel verhaal, maar hopelijk heb je er iets aan ;)
Succes!

Groetjes Sabrina

Hallo Yessie

Ik heb na 6 weken al mijn zwangerschaps bh's aangeschaft mijn borsten deden zo'n zeer in de andere dat het echt niet meer ging.
Ik heb van het merk Tenkater ze zijn zonder beugel maar wel stevig

groetjes maaike

Er zijn ook meegroeibh's met beugel die zitten net als de andere alleen ze kunnen gewoon meegroeien. Kun je bij de duurdere speciaal zaken voor zwangerschapskleding kopen.
En laat even een professional kijken of ie goed zit, die weten vaak war ze op moeten letten.

Terug
Bovenaan