bh

zowel bij mijn eerste en nu ook weer heb ik gewoon mijn "oude" bh's aan.
Die beugel bh's met zo'n versteveging (geen push-up of zo)
Ik ben van mening dat mijn borsten niet gegroeit zijn. Al zijn de bh's nu wel erg goed gevuld, hi hi hi.

Na de bevalling ben ik beugelloze voedings bh's van de hema gaan kopen. Deze heb ik lang gedragen, ook het 's nachts.
Want na de bevalling leek ik wel betty boop en kon ik echt mijn oude bh's niet meer aan. Ik lekte zoveel melk 's nacht dat ik nat wakker werd. Dus heb ik heel lang met bh (en zoogcompressen) om geslapen heb.

hallo

Ik draag ook de zwangerschaps bh's
ik kon mijn gewone ook niet meer aan..
veel te veel pijn...
En nu heb ik er niet veel last van met de zwangerschaps bh's..

Degenen die zwangerschap bh's dragen: met of zonder beugel? Want ik heb nu zonder beugel maar ben bang dat ik met beugel niet lang pas, maar das uitproberen natuurlijk.

Ze zijn wel lelijk, pas een voedingsbeha gekocht en die zit me niet echt lekker.
Denk dat ik volgende week ens naar prenatal ga en daar voor een bh kijk. Heb al een paar via internet bestelt omdat ik niks kon vinden in de winkels,maar die zaten ook niet goed, denk dat ik nu toch een maat groter nodig heb, heb normaal een C denk dat ik maar eens voor D moet gaan, bah ... hoop dat ze niet echt gana groeien straks na de bevalling als ik probeer borstvoeding te geven..

hey,

bij mij passen mijn oude bh's ook niet meer. Heb nu een voedingsbh van de H&M die zit lekker (met beugel) en een meegroeibh van de HEMA.Die zit ook prima! (zonder beugel)
groetjes!

Hay

Ik heb net eentje bij de hema besteld, hier krijg je ze niet bij de hema!! Balen.

Ik heb er ook een van anita met beugel waar ik erg te vreden over ben! alleen best prijzig bij de hema is heb lekker goedkoop hihi dus ik hoop dat ze goed zitten, want mijn borsten zijn een maat gegroeid als deze me te klein is dan heb ik pech het gaat maar tot D bij de Hema.

xxx

Terug
Bovenaan