bha bha

A

Anoniem

Guest
gatver de gatver ik denk wat loop de hond toch allemaal te tippelen loop er een pad in de keuken gatver de gatver ben blijk dat mijn man thuis is die heeft me gered van dat ding  
maar wat is het rustig hier ????

whahaha gatver! nou inderdaad geluk dat je man er was. dat is nou echt een mannenklusje he??

het is zeker rustig hier. al een paar dagen vindt ik.

groetjes marijke

Eeew, jakkie. Een levende pad?

Een van onze katten brengt sinds kort dode spitsmuizen mee naar huis. In een maand tijd heeft hij er al 12 meegebracht!!! Geen idee waar hij  ze vandaan haalt.  Gelukkig maakt hij van die blije geluiden als hij weer een muis heeft, dan worden we meteen gealarmeerd. De laatste keer betrapte ik hem toen hij een muis in de schoen van mijn man probeerde te proppen, jakkie!

groetjes,
Karin

Duh... hij liep door je keuken. Zal wel een levende pad zijn. Hahaha.

ja vind ik ook jammer he hoe zal het komen zullen ze allemaal naar sensasion black zijn ?????

oh padden vind ik niet eng hoor, maar spinnen!! en net toen ik de trap op liep zat er ineens een op de muur, zo'n hele grote zwarte, ben als de dood voor die dingen. Mijn man is helaas werken, dus ik heb hem ff laten zitten en nu is hij weg...geen idee waarheen ieeiiieee!!!!

Groetjes Monique

hoi karin

gatver dat ie muizen mee neem he ze zeggen dat dat een cadeautje voor je is brrrr ik hou er ook niet van hoor ben er niet bang van maar je schrik zo ja het was een levende pad en daar benik wel bang voor hebben er ooit een keer een in mijn nek gestopt heb er nu nog een trauma van

Terug
Bovenaan