bha bha

Ja, bah. Getver, een pad in je nek! Ik krijg er gewoon kippenvel van.
Ik hoop dat de muizen op een gegeven moment gewoon op zijn  

hihi ik hoop het ook voor je maar het zal niet mee vallen hihihi
een vriendin van mij haar kat nam ook muizen mee die kat van de buren dood had gemaakt en hij liep er trots mee of hij het gedaan was maar was te lui om te vangen hihihi   wat dat aan gaat ben ik blij dat ik een hond heb

Wij hebben 3 katten en een hond. Een hele dierentuin hier, maar gelukkig is er maar eentje die muizen meebrengt

Ieuw!! Zeker een geluk dat je man thuis was, ik zou hard wegrennen denk ik, haha.

Hihihihi bij ons in de tuin lopen regelmatig padden, kikker en ander ongedierte. Dat heb je met een vijver. Gelukkig niet binnen.
Ik heb twee katten die me regelmatig een kadootje brengen, vogeltjes of muizen. De jongste kat laat de muizen heel en de oudste eet ze op als ik ze niet wil hebben hihi
O ja een dikke spin kan ik de hele dag in de gaten houden tot mijn man thuis komt die hem dan weg haalt hihi

groetjes Sonja

Oh, bah, dikke spinnen daar gruw ik ook van. Heb er weleens eentje levend opgezogen met de stofzuiger en de stofzuiger buiten gezet in de hoop dat hij er daar weer uit zou lopen. Geen goed idee want ik durfde de stofzuiger niet meer zo goed te gebruiken omdat ik bang was dat die spin er nog levend in zat  

Ik heb niet zo'n probleem met m,uizen, padden, enz...maar spinnen!!.... Daar krijg ik kippevel van!

Lien.

Terug
Bovenaan