BHs

<p>Wat voor BH's dragen jullie en waar kopen jullie deze? Ik moet echt nodig andere BH's omdat mijne totaal niet meer lekker zitten en eigenlijk ook te klein zijn, maar het is me nog niet gelukt om wat te vinden... Normaal haal ik mijn BH's altijd bij de Livera maar daar zijn de zwangerschapsBH's meer dan 50 euro per stuk en dat vind ik echt absurd. Hema vind ik slechte BH's hebben, die maten kloppen van geen kant. Ik moet wel een BH kunnen passen voordat ik hem koop, aangezien ze meestal toch niet goed zitten :( </p><p>Tips?</p>

H&m heeft hele fijne, beugelloos, set van 2 voor volgens mij 17 euro!
Deze draag ik sinds mijn zwangerschap. 
Lichte padding maar geen vulling, vind dit zelf mooi zitten en vooral lekker zitten

Ik ben bij de Hunkemöller geweest. Heb me laten adviseren door een dame daar, heeft ook meteen opnieuw opgemeten (was na een paar weken al een cupmaat gegroeid). Heb nu fijne, beugelloze bh’s en ook eentje wel met een beugel. Het zijn eigenlijk voedingsbhs maar ze zitten nu al heerlijk. Klein nadeel: sexy is anders, maar toen ik hem aan had wilde ik niet anders meer! 

Kun je die voedingsbhs dan ook aan als je bevallen bent? Want ik ben bang dat mn borsten nog meer gaan groeien... draag nu ook bralettes van h&m, beugelloos. En heb een goedkope beugelloze voorgevormde bh gehaald bij zeeman voor 7 euro. 

Ik heb toen een paar goede bh's gekocht bij de Prenatal. Je hebt hele dure, maar ik heb gewoon een paar gekocht van rond de 20 euro. Altijd positief over geweest en draag ze nu in mijn tweede zwangerschap weer.

Ja lepeltjelepeltje het zijn meegroeibh’s, dus als het goed is wel! Maar had zo’n last in het begin van mijn borsten dat ik het de 20/25 euro per bh zeker waard vind/vond, ook als ze over een aantal maanden niet meer zouden passen heb ik er wel heel veel “plezier” van gehad.

Terug
Bovenaan