BHs

Ik heb 2 voedingsbhs gekocht in de sale online bij H&M, want ik wist dat ik die toch nodig zou gaan hebben. Nu was het ook lekker goedkoop. Maar mijn cupmaat groeide niet heel erg, 1 maat maar. Ze raden wel aan om bhs zonder beugel te dragen ivm de melkproductie, maar dit deed ik zelf pas een paar weken voor de bevalling (wist t niet) en geen problemen met de bv. 

Ik heb tijdens de zwangerschap gewoon bhs van de newyorker gekocht. Het goedkoopste wat er was.. Tegen het einde van de zwangerschap goede voedingsbhs gekocht. Dan kun je een klein beetje inschatten hoe groot je borsten zijn.. Heb zelf die van noppies met beugel.. Ik moet nl wel een beugel in mn bh voor mn gevoel..

Ik kon geen goede zwangerschapsbh's vinden online die naar m'n zin waren...erg sexloos allemaal. Maar met de kans dat ik over 1-2 maanden weer nieuwe moest kopen, heb ik een paar goedkope, maar toch redelijk leuke, gekocht bij de zeeman. Zitten nog perfect ook. 

Ik heb 2 BH’s van Hema, zijn ‘gewone’ BH’s, zonder beugel en met een beetje padding. Hebben net een wat bredere band onder de borst en zijn heerlijk zacht. Zijn er in 3 kleuren; lichtblauw, lichtroze en lichtgroen. Op advies van vrouw bij Hunkemöller gekocht met sluiting op kleinste stand, zodat hij bij groei nog wat ‘ruimer’ kan. Ze zitten echt heerlijk en wat ik zelf fijn vind is dat je ze  onder een strakker shirtje niet direct ziet zitten (en vooral ook mijn groeiende tepels niet..). Wellicht dat ik ze alleen voor deze periode gebruik, maar had er nu 2 voor zo’n 30€ en draag ze nu de aankomende maanden elke dag, dus dat was de investering wel waard. 

Terug
Bovenaan