BHV / EHBO

Goed van je dat het nog even noemt. Ik was er toevallig ook al mee bezig geweest, maar had nog niks gevonden waar ik de cursus kon doen. Nu zag ik dat ze hem ook geven via de thuiszorg. En daa rheb ik me dus gelijk voor opgegeven. In maart begint hij.

Gr. Natasja

wil je niet pushen hoor. Maar het is echt heel interessant en handig.
(kom wel een beetje jufferig over, maar ja, noemen we het maar "juffen onder elkaar" haha)
Liefs NElleke

ja tuurlijk heb je gelijk. Ik zal dit keer het excuus "ik heb geen tijd" niet gebruiken, MAAR het is wel zo dat ik dit soort dingen toch echt alleen wil doen als ik volledig de taal begrijp. Vraag het me dus volgend jaar nog maar een keer

Ja sorry, het klinkt gewoon zo gek...... stikken in eten, maar het kan gewoon I know. Vandaag zit we hier een broodje te eten tussen de middag en opeens kijkt Gijs heel paniekerig naar me (met mondje open, zodat ik meteen zag wat er was). Dus ik geef 'm een klap tussen de schouderbladen en hij begint meteen te hoesten. Stukje brood verkeerd geschoten.

Je realiseert je dan ook niet, dat als je níks doet, of niet hard genoeg op de goede plek slaat er echt enge dingen kunnen gebeuren. Maar een ongelukje is dus zo gebeurd..... dat blijk maar weer.

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan