Bianca en Sep

Hoi Bianca,

Ik zit ook nog even de reacties van de anderen te lezen en loop ook jouw berichtje door. Ik word zooo ontzettend kwaad van deze situatie!!!! Dat ze tegen je zeggen dat je hiermee zelfs WW kunt aanvragen....JA, natuurlijk kun je dat aanvragen, dat kan IEDEREEN!! Maar het zal je niet worden toegekend!!! Wat een misleidende eikels daar op jouw werk! Sorry hoor....ik hoop niet dat je dit berichtje ervaart als nog meer olie op het vuur, maar ik kan hier zo pisnijdig van worden....!

Nogmaals succes met de situatie!
Ellen mv Julian

voor jullie allemaal!! bedank dat jullie zo meeleven en meedenken. En natuurlijk jullie ervaringen vertellen. Ga idd niet tekenen en wacht dan het gesprek weer af.
Daisy, t vuur is al zo hoog haha jouw reactie verandert daar niks meer aan haha dank voor je medeleven !

xx Bianca

Hey!

ik lees het nu pas... maarre...

NOU JA ZEG!!!!       ZIJN ZE GEK GEWORDEN???

Te belachelijk voor woorden zeg! Ik kan me er zelfs hier voor jou gewoon boos over zitten maken zeg! Wat een brutaliteit, voor zo'n baas zou ik niet eens meer willen werken...
Neemt niet weg dat je inderdaad niet moet tekenen hoor, maar zo ver was je al!
Zal nog gezellig worden bij jullie daar, hahaahh!

Kus, Marieke

PS: Seppie mag trots zijn op zijn mamsie hoor! Hij heeft gewoon een stdapper wijf als mamsie!!

hey meis,

direct afspraak maken met het kanton gerecht of juridisch loket.....ik heb in dezelfde situatie gezeten jaren terug en het geeft een hoop ellende.....laten ze jou maar uitkopen als ze wat willen....en neem het volgende gesprek een extra luisterend oor mee

ik kan ze wel ik weet niet wat doen.....mijn boosheid van zeven jaar geleden komt er weer mee naar boven.....pffff grrrhhhhmmmm.....

in ieder geval een hele dikke knuffel van mij

liefs denise

Hi! Pfff, wat een toestand en ik vind het hardstikke rot voor je.

Ik vind dit ook zo belachelijk en ik sluit me volledig bij de andere meiden aan. Misschien dat je het stuk van zorg en calimiteitenverlof dat ik je gemaild had, ook mee kunt nemen. De 1e dag dat jij je af hebt gemeld, vanwege Sep, valt onder calimiteitenverlof en daar heeft iedereen recht op.

Als jij je nou zelf ziek meldt, krijg je dan ook problemen? Bij mij op het werk zeiden ze, dat als ik ziek zou zijn, ipv. Lucas, dit anders zou zijn, omdat ik er dan niets aan kan doen. Maar als Lucas ziek is, kan ik er wel wat aan doen  en dan moet ik hem maar gewoon bij de overbuurvrouw van een vrije collega van mijn moeder brengen.

Die mensen hebben zeker geen kinderen?

Ik hoop echt dat het gauw beter wordt en laat je ons weten hoe het afgelopen is? Kan daar echt chagerijnig van worden!!!

Terug
Bovenaan