BIFI worstjes gegeten 3 maanden over de data

He meiden

een beetje raar onderwerp he?
maar kijk ik heb gister en vandaag totaal 6 a 7 van dei mini bifis worstjes gegeten keek ik avndaag op de verpakking zag ik dat ze maar tot 11-112008 goed waren!
ik dacht vanmorgen van yes yes ik ben niet lekker en een beetje misselijk ik voel eindelijk dat ik zwanger ben whahahaha zie ik dat die worstjes vet over data zijn net gister gekocht.... maar goed mijn vraag is wat nu te doen?
kan dit kwaad voor de zwangerschap? of moet mijn lichaam dat aankunnen!
en voor de verder gevordende onder ons ja ik ben gewoon erg onzeker alles is de eesrte keer, ik wil dit gevoel gewoon niet kwijt!
wij heeft er raad?

liefs roos

als je het niet vertrouwd zou ik contact zoeken met de vk.
ze zijn er tenslotte ook om je gerust te stellen

laat maar even weten hoe het met je gaat

groetjes jolanda

En goed boos terug naar de winkel, dit is toch niet normaal, 3 maanden over de datum?
Ik had het zelf een keer met salade, gelukkig net nog niet van gegeten, toen ik ermee terug ging kreeg ik m'n geld terug, én een bos bloemen.
Niet het belangrijkste natuurlijk, het gaat vooral om de gezondheid vanje baby, maar zij moeten wel weten dat zulke fouten gemaakt worden.
En ik vond het wel een erg leuk gebaar.

Uuh Teddy, er staat toch nergens dat ze die dingen net gekocht had? Misschien lagen ze al een half jaar in de kast!

By the way! Die dingen moet je ook gewoon niet eten....bleeeeeh

Maar goed, daar gaat het niet over.

Ten eerste leven we in een land waar veel dingen nog heel goed eetbaar zijn ook al zijn ze volgens de verpakking over de datum. Het wil dus niet per definitie zeggen dat ze bedorven zijn als ze over de datum zijn.
verder heb je hoogstens een voedelsvergiftiging te pakken. Dit wil zeggen dat je diaree krijgt en moet overgeven,. Heel vervelend natuurlijk, maar niet schadelijk voor je kleintje.

En ook al zou er sprake van kunnen zijn dat het niet geod is voor je kindje. Terugdraaien kun je het niet!

Verloskundige belllen lijkt me dan ook niet nodig. Maar als het je geruststeld moet je het zeker doen!

Groetjes en eventueel beterschao!

Mamaroos (40.3 zw van de tweede)

Hoi hoi,

@madelief.... er staat wel degelijk dat ze die wostje die dag van het eten pas gekocht had lees maar terug in haar verhaal.

Ik zou toch even terug gaan naar de winkel ... misschien hou je er niks aan over maar er kunnen er ook nog meer in de winkel liggen die over datum zijn en dan kunnen ze die eruit halen dan help je ook andere mensen ermee.
En voor jezelf mocht je wel last krijgen gewoon even je vk of je ha bellen.
Die hebben wel een goed advies.

En de volgende keer even op de verpakking kijken hihihi.

Liefs babygirl.

Terug gaan naar de winkel en heel veel stampei maken vanwege het feit dat jij zwanger bent en zij produkten verkopen die over de datum zijn.
Maar een droge salami worst die buiten de koelkast houdbaar is zal toch niet zo erg zijn?

Terug
Bovenaan