BIFI worstjes gegeten 3 maanden over de data

Hoi,

Even vk bellen, dan weet je het zeker. Maar volgens mij is het niet zo erg. Denk ik.
Maar zou inderdaad ook teruggaan naar de winkel met de verpakking. En ff laten horen dat dit niet kan. Dit kan ook gewoon niet. Drie maanden over de datum.
Kan echt niet vind ik

Groetjes

Hey meiden

Nou ik ben 2 dagen niet lekker geweest van die rommel echt buikklachten
ben terug gegaan naar de winkel hier gaven zei excuses en me geld terug dat was het!
ik heb verder niet de vk gebeld aangezien ik nog vrij pril zwanger ben en ik vertrouwen heb dat de beeb nog ver en diep verstopt zit.

maar toch bedankt voor jullie reacties het heeft me geholpen om toch terug te gaan naar de winkel!
liefs rosalien

Hoi,

Ik had van de week een blikje met ananas en ik had hiervan het sap gedronken. We vonden het wel al vreemd smaken, maar hadden nog niet direct iets door. Totdat we de datum zagen: november 2007!!!! Ik had het dus ook van de week gekocht. Mijn man heeft direct de verloskundige gebeld (ik was alleen maar in paniek) en die zei dat het voor de baby geen kwaad kon (ik ben 19 weken zwanger). Hooguit kon ik er zelf ziek van worden. Gelukkig is dit niet gebeurd, maar ik ga morgen wel terug naar de winkel.

Groetjes Wendy

ter geruststelling:
Ik heb aan het begin van mijn 1e zwangerschap een heuse voedselvergiftiging gehad door een  eiersalade die  niet goed was  (4 wk zwanger ofzo?) alles kwam er aan alle kanten uit, maar het heeft gelukkig geen negatieve impact gehad. Gelukkig, ben nog nooit zo ziek geweest!

groetjes Klarie

Terug
Bovenaan