bij 2e kind rond zelfde tijd bevallen of heel verschillend (aantal dgn te vroeg of te laat)

hoi,

Ik ben morgen precies 39 weken zwanger van ons 2e kindje. De dag waarop bij m'n dochtertje de bevalling begon. Nu wil dat natuurlijk bij een 2e kindje niets zeggen, maar ik ben heel benieuwd naar ervaringen van andere moeders. Verschilde het erg van elkaar of lag het wel een beetje rond dezelfde tijd vanaf de uitgerekende datum?

groetjes Annelies

Bij mij was het heel  verschilend. Laura kwam 10 dagen eerder en Ruben kwam 1 dag over tijd. Ook de bevalling van Ruben was heel anders dan de bevalling bij Laura.

Groeten, mam van Laura (bijna 3) en Ruben (4w6d oud)

hoi hoi
nou bij mij blijven ze steeds langer zitten.de eerste 2 kwamen met 38 weken,de derde met 39,de vierde met 40 en de jongste met 42 weken.hoop dan ook echt dat deze niet zo lang op zich laat wachten,hahahaha.
maar voorlopig moet die nog een hele tijd blijven zitten.
weet dat je ervan baalt bij elke dag dat je langer loopt als bij de vorige zwangerschap.
succes met de laatste loodjes en met de bevalling.
liefs sil

'Hoi,

Bedankt allemaal voor jullie reacties, wel leuk om te lezen!
Ik wacht het rustig af wanneer deze zich aandient, maar dat valt inderdaad niet altijd mee.

groetejs Annelies 39wkn

Beide dochters 1 dag over tijd heel toevallig, maar wat ik gehoord heb, KAN het ook liggen hoe je moeder de bevallingen had.

Mijn broer was 2 weken te laat en ik 8 dagen.

Maar ja 1 dag over tijd overleef ik dan wel :p ;)

Terug
Bovenaan