bij 2e kind rond zelfde tijd bevallen of heel verschillend (aantal dgn te vroeg of te laat)

Hoi,

Mijn eerste zoon is met 38 wkn geboren, mijn tweede zoon met 41,5 wk en mijn dochtertje met 40,4 wkn.

Alle drie dus totáál verschillend, haha!

Succes met je bevalling en geniet van je kids.

Groetjes, Natasja uit Ede,
Moeder van Leroy (8), Jamey (3,5) en Naomi (4wkn).

Mijn 1ste dochter is geboren met 40 weken & 5 dagen en mijn 2de dochter is geboren met precies 36 weken. Ben benieuwd wat beebje nr 3 doet, inmiddels ben ik 32 weken & 5 dagen zwanger

Nou je leest wel dat het heel verschillend is!
Bij mij kwam de oudste 7 dgn te laat, de tweede kwam 9 dgn te laat en de jongste 8 dgn te laat. Eerlijk gezegt ga ik er nu dus ook weer vanuit dat ik in elk geaval een week over loop.
Maar als je je er op instelt is dat niet erg. Een vriendin van me had bij de 1e 3 weken te vroeg en bij de 2e 2 weken te laat. Zij heeft 5 weken zitten wachten en haar humeur werd er niet beter op!!
Blijf gewoon lekker je gang gaan!

Hoi!

Mijn oudste was 13 dagen te laat en mijn jongste 14 dagen te laat.
Maar een vriendin van mijn schoonzusje had het heel anders: de oudste was 4 weken te vroeg en de jongste 2 weken te laat. Die zat dus 6 weken te wachten en durfde de deur bijna niet meer uit.
Het zegt dus helemaal niks. Je kindje bepaalt zelf wanneer hij/zij komt.

Sterkte met wachten en alvast een goede bevalling!

Liefs,

Ingrid

mijn dochter kwam 2 weken te vroeg, maar ben ook erg nieuw schierig wanneer de 2 de komt. moet sowieso nog wel een tijdje wachten.
het kan dus heel erg verschillen jammer genoeg.
groetjes

HOi,

Bij mijn 2vorige zwangerschappen zijn ze allebei met 40+1dag geboren.
Ik ben benieuwd bij deze, als dat weer het zelfde is dan word de baby op opa zijn verjaardag geboren zou leuk zijn.
Maar ja dan zul je nu zien dat het niet zo is.
En als ik in mijn omgeving kijk verschilt het toch wel met de eerste en de tweede wanneer ze komen.

groetjes jessica

Terug
Bovenaan