Bij de eerste al misselijk voor NOD, nu helemaal niet, Wie heeft ervaring?

Hallo allemaal,

Ik weet het, het forum staat er vol mee, vrouwen die niet misselijk enzo zijn en daardoor onzeker, maar toch even mijn vraag...

Dit is mijn 2e zwangerschap, nu 4wkn en 3 dgn. Ik heb helemaal nergens last van.. voel me misschien iets anders, maar dat kan ook door de onzekerheid komen en ik heb het gevoel in m'n borsten als een soort toeschietreflex lijkt het wel (van de borstvoeding bij de eerste), maar niet echt pijn ofzo en ze zijn ook nog niet groter. Bij de eerste wist ik al voor het testen dat het raak was omdat ik me beroerd voelde, dit hield ruim 4 maanden aan, echt misselijk, regelmatig overgeven en zó moe...

Nu heb ik gelezen dat vrouwen die een miskraam krijgen vaker geen last hebben van kwaaltjes en ben ik dus heel onzeker.

Wie heeft er ervaring met een 2e (of volgende) zwangerschap zonder kwaaltjes, terwijl het bij de eerste juist heel erg was.

Thanks voor het reageren en sorry dat ik weer wat vraag over hetzelfde onderwerp...

groetjes mamakim

kan nog komen hoor!

Ik had nu in het begin bijna nergens last van en vanaf vorige week: 7 weken zwanger, echt supermisselijk, moe, niks kunnen eten of er beroerd van worden.
Dus geniet nog even als je geen klachten hebt, het kan echt nog komen!

Groetjes,

Ik werd 'pas'écht ziek met 6 1/2 week. Zooooo misselijk dat ik niks meer binnen kon houden en in t ziekenhuis kwam voor 8 dgn aan t infuus om bij te tanken, dus... de kwaaltjes kunnen nog komen hoor.

Ik hoop t toch niet al teveel voor je.
Sterkte! en succes.

Gr Ing zwa vd 3e, 41 1/2 week...

Ik werd pas ziek met 7 weken en ben ook beland in het ziekenhuis en ben ontslagen met 15 weken. Dit is ook mijn tweede.

Ik heb nu sondevoeding en ben bijna 20 weken zwanger. Het gaat nu gelukkig de goede kant op en spuug ik niet meer en ben ook niet meer zo misselijk. Ik wil je niet op verkeerde gedachten brengen en misschien heb jij wel nergens last van. Mijn schoonzus is van de 1e heel ziek geweest en van de tweede nergens geen last van gehad. Dus je weet maar noit.

Ik wens je toch heel veel sterkte.

Groetjes Francisca

Hoi MamaKim,

Ik kan je alleen vertellen over mijn 1e zwangerschap want ik ben nu bezig voor de 2e..

Mijn volledige 1e zwangerschap heb ik nergens! last van gehad. Niet misselijk, niet extreem moe.
Geniet er dus maar lekker van.
En over wat je gelezen hebt dat je dan eerder een miskraam kan krijgen?? Geloof toch echt dat dat eerder aan het ei-tje zelf ligt, en niet aan hoe je lichaam reageert. Mijn zoon woog namelijk bij geboorte 4390gr!!!!

Liefs en veel plezier met je zwangerschap, Mama Joyce.

Hallo,

Ook ik ben zwanger van de 1ste nu 35 weken en ik heb nergens last van gehad tenminste ik ben niet misselijk geweest wel wat last van de borsten en ik hou veel vocht vast sinds de 13de zwangerschapsweek. Verder niet je hoeft niet misselijk te zijn het kan!!

Geniet er van!!

Groetjes moi28

Bedankt voor al jullie reacties!

haha, ik ben ook heel blij dat ik er (nog) geen last van heb hoor! Voel wel steeds meer mijn borsten en toevallig vandaag spontaan een bloedneus, dat had ik bij de eerste ook een paar keer (herrinnerde ik me nu pas!), terwijl ik dat verder nooit heb. Ach, we zien wel.

Enja, mama joyce, je hebt ook wel gelijk dat het aan het eitje zelf ligt... maar ja, soms moet een mens gerustgesteld worden, haha, misschien toch door de hormomen ;-)

Francisca, dat wilde ik nou graag horen, dat er iemand 2 gezonde kindjes heeft en bij de eerste heel slecht voelde en bij de 2e niet. Daar ga ik voor deze zwangerschap, haha, dat hebben we natuurlijk niet voor het kiezen! Ik zal balen als ik straks toch al die kwalen krijg.

moi28, houd jij al vocht vast vanaf wk 13!? Ik had het vanaf wk 16 en dat vond iedereen al zo vroeg, Wat balen voor je! Heb je ook een hogere bloeddruk? En hoeveel ben je nu aangekomen? Ik was 30 kg aangekomen en na de bevalling binnen twee wk bijna 20kg kwijt, puur vocht (en natuurlijk kindje/placenta etc.) Ik had echt mega dikke benen en kon geen enkele schoen meer aan, liep alleen maar op die goedkope slippertjes. Het deed ook echt gewoon zeer, op een gegeven moment was ik gewoon bang dat m'n huid zou gaan barsten!

Groetjes mamakim

Ik was ook bij de eerste heel misselijk. De tweede had ik nergens last van. Ook m'n borsten waren heel anders. Die waren ws al opgerekt geweest en deden dus niet meer mee ;-) Maar uiteindelijk allemaal goed gekomen hoor!

Terug
Bovenaan