Bij de eerste al misselijk voor NOD, nu helemaal niet, Wie heeft ervaring?

hoi ik was vorige week ook al heel erg misselijk en heb vandaag de test gedaan en was positief dus ben officieel zwanger 4 weken en 3 dagen en ik ervaar het nu anders dan bij mijn eerste 4 jaar geleden daar was ik niet misselijk in de eerste weken later wel maar eeerst niet en daar deden wel mijn borsten weer erge pijn en dat heb ik nu weer niet nu ben ik moe en misselijk al anderhalve week dus weet niet of je er iets aan hebt maar het is gewoon iedere zwangeschap weer voor zich

groetjes kelly

Hoi Mamakim,

Ja vocht vanaf week 13 de hele zomer lang en eerst zat het alleen in mijn benen en verder nergens nu inmiddels 35 weken en het zit in mijn gezicht in mijn vingers boven benen enz. Als ik weg wil al is het in de avond dan doen we gelijk na het douchen schoenen aan!! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr s'morgens al bedenken of je savonds nog weg moet.
En pijnlijk is het vooral al ik buk. cq door de knieeen gaan.

Maar goed ik zie wel al verlang ik wel weer naar een lichaam zonder vocht! Wilde vragen of je het snel weer kwijt was maar dat had je al in je bericht staan nu hopen dat het snel overgaat!!

Maar Kim het valt nog wel mee inmiddels een dikke 16 kilo aangekomen maar ik moet er nog 5 weken en in het ergste nog 7 en nu gaat het vochthouden pas beginnen volgens de boekjes.

Maar verder geen klagen hoor niet misselijk geen hoge bloeddruk niet extreem moe geen ijzer te kort dus het kan altijd erger!!

Suc6 met alles en geniet er vooral van dat je even nergens last van hebt!!

Liefs Moi28

Hallo!

@Kelly, ja, ik lees altijd overal dat elke zwangerschap anders is, maar toch fijn om te horen dat er ook echt vrouwen zijn die dat echt zo ervaren... in mijn omgeving bij 2e kindjes voelen ze zich 'allemaal' een beetje hetzelfde als de eerste.

@moi28, gelukkig voel je je verder wel goed en gaat alles verder goed! Overigens was ik verder naar het einde ook overal opgeblazen... maar het begon idd met de benen. Ik kreeg idd ook pijn aan mijn handen, moesten 's ochtends echt 'op gang komen' Dat heb ik trouwens nog wel even gehouden. Hopelijk ben je het ook snel kwijt als de kleine er is!

Groetjes mamakim

Terug
Bovenaan