Bij de huisarts geweest.

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Vanochtend bij de huisarts geweest. Om een lang verhaal kort te maken deze kon me niet verder helpen. Gaf aan dat hij eerlijkheidshalve niets voor mij kon betekenen en dat we moesten afwachten, of dat ik over 2 of 3 weken ongesteld zou worden of dat ik over 2 weken een hartje kon horen kloppen het was nog veel te vroeg.

Dat heeft dus niet voor opheldering gezorgd. Wel fijn om een gesprek te hebben, maar daar blijft het dan ook even bij.

Toen we thuiskwamen hebben we nog een testje ertegen aangegooid. Immers ik had er nog een over en ik had mijn ochtendurine opgevangen.

De test gaf negatief aan. Ik ga er voor mezelf ervan uit dat het dus mis is gegaan. Ik sluit voor mezelf het hoofdstuk af en we gaan weer door naar een volgende ronde. We hebben nog een weekje vakantie en dat wil ik niet weggooien.

Hopelijk ga ik Sweety achterna...................... eerst ging het mis en nu is ze heerlijk zwanger.

Ohh en Joyce_B, ik wens jou heel veel sterkte. Ik zag dat je bij mijn ander topic had gereageerd, de natuur is toch een raar verschijnsel.

Dikke kus
talke

Dikke kus allemaal

Ha meis

Kut dat je nu nog steeds nog geen antwoord heb. Maar het is goed dat je nog steeds postitief blijft, er komt altijd weer een kans.

Geniet van je vakantie

groetjes Chandra

ow talke!!!

Wat hoop ik voor je dat je mij gauw komt volgen joh!!! hier, speciaal van strooisel voor jou alleen!!! *********!!!! hopelijk brengen ze je geluk!!! Tja, toen het bij mij de 1ste keer misging konden ze ook niks doen en niks zien. twas ook te vroeg...wel balen want je wil zekerheid!!! wel fijn dat je een goed gesprek met je HA hebt gehad, scheelt toch iets...mijn test gaf na een aantal dagen ook nega aan vandaar dat ik het toen ook zeker wist.....ben toen ov testen gaan gebruiken om mijn ei te checken omdat je na een MK niks meer zeker bent. en idd daarna dus meteen zwanger ookal niet verwacht en op de juiste dagen geklust!!

Ik wesn je zo ontzettend veel geluk en hopelijk lukt het snel voor je!!!

liefs sweety

hey talke,
oooowww meid wat vind ik dit erg , heb zo geduimd voor je en sowieso voor alleen al de duidelijkheid
ik hoop oook dat je sweety na mag gaan en meteen zodadelijk weer heerlijk zwanger kunt zijn
ik duim voor je
heel veel sterkte en natuurlijk ook heel veel succes
heel veel liefs tamaar

Lieve Talke,

Kom even hier!!

Wat verschrikkelijk voor jullie!! Dat is echt zwaar sjit!! Ik heb met jullie te doen.

Probeer het van je af te praten en geef het een plekje. Je bent hier altijd welkom met je verdriet. Ik kan me voorstellen dat dit wel even een stempel op jullie leven drukt. Je wilt het zo graag, dan ben je blij met een positieve test en dan dit??!!

Ik wens jullie heel veel sterkte en veel geluk voor de volgende ronde.

Dikke kus en knuffel,

Tammy

Hoi Talke!

He he...dat had ik nou ook weer niet verwacht!!
Potverdorie!!!
Ach gelukkig blijf jij ook vrij positief....we zullen wel moeten he??
Je zult het misschien gelezen hebben maar ik ben waarschijnlijk ook niet zwanger..had vanochtend een negatieve test!
Ik hoop dat je toch nog een fijne vakantie hebt...probeer toch maar te genieten!

Ik hoop je gauw weer te "spreken"!!

Liefs,Swinnie

he meid

wat rot voor jullie...
zal voor je duimen!!!
xxxtam80

Hoi Talkje,

Hé meid wat ontzettend rot voor jullie!!!
Heel veel dikke knuffels van mij voor jullie!!!
Veel praten en van je af typen helpt echt en we zijn er voor jullie hoor!!!
Heel veel sterkte!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan