Bij de huisarts geweest.

Dag meiden,

Gek, het lijkt of ik jullie al zo goed ken. Het gaat vandaag alweer een stukje beter. Hebben tenminste wat ondernomen. Er staat een druk weekend voor de deur, dat begint met oppassen op de kinderen van mijn zus. (zij is echt zo lief geweest een zus uit duizenden).

Een andere vriendin is 27 weken zwanger heeft vandaag de babykamer thuisgekregen. Wilde even dat we kwamen kijken. Ik heb het haar niet verteld. au deed wel even pijn. Was wel blij voor haar.

Sweety, ik ga ook ovulatietesten halen want volgens internet-sites ligt je cyclus in de kreukels na een mk. Ik denk dat ik ze bij de apotheek ga halen maar of heb jij hele fijne? trouwens spring spring spring (ik weet zeker ik heb er een paar gevangen)

Tamaar, ik had graag duidelijkheid gehad van de arts maar ben o zo blij dat mijn test uitsluitsel gaf. (Zal denk ik de enige keer zijn dat ik blij ben dat een test negatief is, zodat we weer verder kunnen)

Tammygirl, jij bent zo lief met kaarten, geweldig, trouwens een korte menstruatie heb ik ook net als jij, ik las net je topic, ik heb ook sites afgestruind en ben tot de conclusie gekomen dat dat je vruchtbaarheid niet in de weg staat.

Swinnie, ik heb je topic gelezen (ik heb die test waar jij het over had niet gekocht om dat ik ze ingewikkeld vond, jij dus duidelijk ook en ik ben ook blond), volgende keer wellicht later testen en dan met CB digitaal. Maar meid het blijft k*t.

Tam80 (ik vandaag in de vriendin kijken, volgens mij lag er de nieuwe, ik heb je dus jammergenoeg niet gezien)

Duitsmeisje (sandy)
Fijn dat ik hier alles weg kan typen, maar ook heb ik een goede zus en een vriendin waar ik alles mee heb kunnen delen en ook mag blijven praten, ze vinden me geen zeur.

Ik heb vandaag een babydekentje gekocht. Hopelijk voor ons toekomstig kindje, ik weet zeker als ik dat dekentje straks mag gebruiken, dit kleine vruchtje dat niet heeft mogen zijn niet vergeten wordt.

hopenlijk worden we allemaal snel zwanger (behalve sweety, tam80 en sandy, want zij blijven hier strooien)

Dikke kus
talke

Lieve Talke,

Ja fijn is het hier hè? Je kunt hier alles kwijt en er is wel altijd iemand die een antwoord of wat opbeurende woordjes voor je  heeft. Ik voel me hier ook helemaal thuis!

Goed te horen dat jij dat speurwerk al voor me hebt gedaan . Maakte me vandaag ineens een beetje ongerust. Stom hè?

Nou meid, hou je taai!

Liefs,

Tammy

P.S. Jij bent ook heel attent dat je tot iedereen een persoonlijk  woordje richt.

Hoi Talke

Ik heb de ovulatietesten van claer blue gedaan...lekker duidelijk, want je krijgt een lachend gezichtje wanneer je je eitje krijgt..niks geen onduidelijke strepen vergelijken..maar ze zijn wel prijzig...E 32,-...dus ieder zijn keuze...Mij heeft het wel geholpen in ieder geval...gelukkig heb je lieve mensen om je heen, das altijd fijn!
hopelijk werkt mijn strooisel he!!! En als je zelf attent bent, krijg je dat ook terug he, zie je nu wel!!!

het allerbeste meid en geniet nog een beetje van je vakantie!!

liefs sweety

Terug
Bovenaan