bij de kapper

Hoi meiden,

Vanmiddag is Isabelle voor het eerst bij de kapper geweest.
natuurlijk had ze precies vandaag een bad-day:
huilen, huilen, aan mijn broek hangen en nog meer huilen...
Her en der rode vlekjes (gelukkig geen verhoging of koorts), dus het effect van de BMR 13 dagen geleden is goed merkbaar hier.

Maar uiteindelijk is het gelukt om haar te knippen en dit zijn 2 foto's.

Liefs Monica

hoi hoi

hahaha wat een leuke foto,s:) caithlyn is een keer bij de kapper geweest om achter bij te knippen(dode stukjes  rond  8maand)  maar verder laat ik het lekker groeien

kies je bewust voor een kort kapsel of???

gelijk leuk idee voor nieuw topic:p:p

liefs

hoihoi,

zozo op een echte kappersstoel, weet niet of elounda daar ook zo netjes op blijft zitten hoor hahaha
ik zet haar altijd in haar kinderstoel met voor haar een lekker hapje aardbeitjes ofzo hihi ter afleiding en dan knip ik voor zichtig een stukje eraf.

was het alweer lang genoeg voor een knipbeurt?

groetjes linda

Zarah is pasgeleden ook voor het eerst geknipt. Ze heeft nog niet veel haar maar het werd wat slierterig. Daardoor zag het er onverzorgd uit. Nu is er wat af en ziet het er toch wat voller en verzorgder uit.
Zarah vond het trouwens heel erg eng toen ze zo'n cape om zich heen kreeg, ze begon keihard te gillen! Dus dan maar zonder cape en overal haartjes, haha.

ik wou dat ik er over mee kon praten :D
nathalia heeft nog zoooo kort en dun haar, dat ze waarschijnlijk echt nog wel een jaar niet geknipt hoeft te worden hihihi
naar een kapper zal je mij ook niet zien gaan,   aangezien ik   zelf kapter ben :)

maar wel leuke foto's zeg.
echt knap van haar, dat ze zo goed bleef zitten :D

liefs, do

Leuk wij gaan niet naar de kapper . Ik heb namelijk  de luxe dat mijn zus kapster is en die knipt iedereen nou ja. Milton was 3mnd voor het eerst geknipt en shanice 6mnd.
Milton doen wij nou zelf althans mijn man hij zet er de tondeuse op en is het zo gebeurt., Het was altijd wel brullen maar het word minder ze vinden het geluid maar niks. Shanice word voorlopig niet meer geknipt ik gebruik vanalles om het mooi te houden creme cocoswax haarmasker hihihi. Dure toestand maar ja ik vind het heel belangrijk dat ze goed verzorgd zijn voor milton heb ik echt een pot vet.

groetjes lisette

Hoi,

Wat een leuke foto's van bij de kapper.
En wat vervelend dat zij wel een beetje last heeft van de bmr prik.
Hopelijk knapt ze snel weer wat op.

Ik heb ook de luxe dat yordi niet naar de kapper toe hoeft, want m'n zusje is kapster, dus die komt altijd bij ons thuis om Yordi( en ons) te knippen.
Yordi was 6 maanden, toen hij voor de 1e keer is geknipt en hij moet nu zeker om de 4 tot 6 weken geknipt worden, want zo hard groeit zijn haar.
Yordi heeft er gelukkig geen problemen mee, die vindt het altijd wel interresant als me zusje hem knipt.

Liefs marielle en yordi 17,5 maand

Terug
Bovenaan