bij de kapper

Hey,

wat een leuke foto's!
Kelwin is vorige week door mijn moeder geknipt die daar een cursus voor heeft gedaan.
hij had heel erg zacht babyhaar en het zag er heel raar uit. ook groeide het over zijn oren.
dus heeft mijn moeder de tondeuze erover heen gehaald en nu is het iets korter en hij krijgt eronder heel mooi dik haar voor terug. nog even wachten en dan maken we een stoer kapsel.
mijn moeder heeft mij ook gelijk geknipt lekker kort weer en op laagjes.

Groetjes, Christien

Hoi meiden,

Leuk dat jullie kindjes ook naar de kapper zijn geweest, en wat zitten er veel kapsters tussen in de familie!
Dat lijkt mij ook erg handig, want ik vond deze kapster niet echt om over naar huis te schrijven, het was niet echt gezellig en ze zei vrijwel niets.
Ik ben een echte kletskapper gewend, dus dan valt het flink tegen als ze vrijwel niets tegen je kindje zeggen.

Ik weet niet meer wie het vroeg over of ze stil bleef zitten, maar ze bleef 2 tellen zitten( voor de foto) en toen werden de tranen weer tevoorschijn gehaald en de armpjes naar mij uitgestoken.
Dus ze heeft de rest van de knipbeurt huilend en snikkend op mijn schoot doorgebracht.
(ik de rest van de dag ook lekker jeuk )

Liefs Monica

Tom is al twee keer naar de kapper geweest. Wij hebben het geluk dat we een echte kinderkapper in het dorp hebben. Hij zit doodstil lekker televisie te kijken. Er is daar allemaal speelgoed en twee echt konijnen. Tom vind het prachtig.

Manon

hoi meiden,
Jurgen is vorige week voor het eerst naar de kinderkapper geweest.
't ging heel goed, eerst ik een cape om, toen hij op schoot en hij wilde zelfs ook wel een cape om. verder heeft ie lekker met een elektrisch pianootje gespeeld tijdens het knippen!
IK moest alleen wel even slikken,... al z'n mooie krullen weg! :(
gelukkig komen ze al weer een beetje terug;)
groetjes suzan

Daniël zijn haar groeit ook harstikke hard, en hij heeft best een lekker vol koppie, maar de rand waar bij ouwe opaatjes nog wel haar zit, is bij hem wat dunner dan de rest.
Ik knip hem zelf.
De zijkanten met de tondeuse lekker kort. (dit vind hij vreselijk en is het altijd brullen en veel koekjes geven)
De bovenkant een vingerbreedtje, en dat met de schaar.
Ik knip hem zeker wel iedere 4-6 weken, vaak mijn man erachter aan en dan zijn we weer klaar.

liefs marina

Terug
Bovenaan