bij de vk geweest

Hallo,

is dat echt zo dat groot zijn er iets mee te maken heeft??? ik geloof daar namelijk niets van ....mijn 1ste zoontje nu inmiddels 8jaar was bij de geboorte maar 2380 gram dus helemaal niet groot....terwijl zijn vader (mijn ex)  toch 2.10cm is .....ik ben nu weer zwanger van mijn 2de kindje en mijn man nu is 2 meter.....ze hebben hem laatst gemeten de baby en die was aan de normale grote alles verliep qua groei perfect dus ik ben van mening dat de lengte of zo niet echt nu al meetelt voor de baby als pa of ma groot zijn........maar zeker weten doe ik dat niet.

Corina

Ja, tis mijn eerste zwangerschap, dus alles is nieuw en extra spannend.

Ik heb zelf geen idee waarom en wanneer het ene kind een stuk groter is dan het andere, zal toch genetisch bepaald zijn denk ik.

Morgenmiddag zal ik het wel zien, misschien heeft de VK zich wel wat verkeken ofzo?
Als het  kindje verder maar gezond is!!

Ik laat het weten!

Hallo,

Vaak is het dus wel zo dat je kind wat groter is bij de geboorte als  een van de ouders ook groot is, maar ja er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. Ik ben zelf niet groot maar wel fors gebouwd (vroeger niet hoor) Volgens mijn vk zit het toch in de genen van mijn man ´s familie. Ik vind het belangrijkste dat het gezond ter wereld komt. Ik heb het liefste wel een kind van 7 pond met een normale omtrek van het hoofdje, zodat je normaal kan bevallen, maar goed ik laat het wel aan de gyn over, ben erg benieuwd allemaal. In dec moet ik daar naar toe. ben dan 36 weken.

Gr. Jeannette

Hey Bollemuts (weet je voornaam even niet meer Hihi)

Ik ben erg benieuwd of je kindje nu aan de grote kant is.

Ik hoor het wel

Gr. Jeannette

Terug
Bovenaan