Bij de vk geweest..

Hej!

Nou vandaag is het gerommel iets minder, weinig tot geen harde buiken gelukkig.
Maar mocht ik morgen nog steeds last hebben van kramp enzo dan ga ik toch maar even bellen ja!
Ik houd jullie op de hoogte!

Groetjes Maaike

Hoi meiden,

Nou vanavond is het gerommel weer begonnen, en ook opeens ontzettend vaak naar de wc toe moeten dus het zekere voor het onzekere maar even genomen en de verloskundige gebeld.
Ze is net weg en heeft gekeken of ik inmiddels al ontsluiting had maar dit was nog niet het geval.
Ik moet morgen mijn urine inleveren bij de huisarts voor het geval dat ik een blaasontsteking zou hebben, als het in een verder gevorderd stadium is dan zou je daar namelijk weeen van kunnen krijgen.
Als de test negatief is dan moet ik 'volledige' bedrust houden totdat de kleine geboren word.
Dus spannend allemaal.

Groetjes Maaike

Hoihoi..
weer even een update..

Nou vanochtend mijn urine laten controleren en zoals ik zelf al dacht .. geen blaasontsteking.
Dus dat word voor de komende 6 weken bedrust!!!
De assistente van de huisarts adviseerde wel om toch contact op te nemen met de verloskundige, want volgens haar klopt dit niet!

Affijn we zullen wel zien waar het schip strand!
Groetjes Maaike

Ja, sterkte hoor. Bedrust is erg vervelend. Ik heb bij de eerste vanaf 22 weken bedrust moeten houden, dan duurt het nog erg lang. Gelukkig kwam Lotte een beetje vroeg, 37 +  5 's morgens vroeg was ze er. Eigenlijk hoop ik dat deze klein ook een beetje snel komt en ik hoop voor jou dat het ook niet heel lang meer duurt!

Groetjes en sterkte!

Marisa

Hoi Maaike,

inmiddels is het weekend weer voorbij... Hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat alles toch goed komt met de kleine en met jou natuurlijk!
Lijkt me erg moeilijk om bedrust te moeten houden! Zeker aangezien ikzelf nu al niet meer weet hoe ik in bed moet liggen en ik ben nog niet eens zo heel ver...

Sterkte in ieder geval en ik hoop dat je ons toch een beetje op de hoogte wilt houden, zodat we jou af en toe nog een beetje kunnen opbeuren!!!

groetjes
Sas

hoi meiden..

Nou vandaag voor een echo geweest om te kijken hoe onze kleine meid het doet.. en alles zag er goed uit! Ze hebben der ook opgemeten en waarschijnlijk gaat ze rond de 6 á 6,5 pond wegen!
Me vruchtwater was ook genoeg dus nu is het afwachten wat het verder gaat doen.

Vanochtend opgestaan met buikpijn, toen ik ging douchen zakte dit niet af! Nu was het weer een tijdje rustig maar nu lijkt het langzamerhand weer terug te komen! Erg vervelend die onzekerheid!

Ik houd jullie op de hoogte en bedankt voor jullie reacties!
Liefs Maaike

Terug
Bovenaan