Bij deze een leuk onderwerp.....

Haha even een update voor Ilse
Marjorie heeft Adam laten staan voor het altaar en is toen vertrokken. Ze is nog heel even terug geweest, maar ging verhuizen. (weet niet meer waar naartoe) Zullen we wel niet meer terug zien...

Liefs Annet

Ik ben helemaal verslaafd aan As the world turns! Ik werk in de zorg en ben dus vaak op tijd thuis 's middags om te kunnen kijken, en als ik een avonddienst heb gehad kan ik vaak 'smorgens kijken. het is zelfs zo erg dat als ik nachtdienst heb door de week, dat ik dan even de wekker zet om de herhaling te kunnen kijken...  Durf bijna niet op "plaats bericht" te klikken, hahahha!!! Maar verder vind ik inderdaad house erg leuk om te kijken, grey's anatomy, desperate housewive's, ghostwhisperer en meer van dat soort
vierkante-oogjes-kweek-tv...
Komt ongetwijfeld over een paar jaar "verplichte" kindertv bij, kan niet wachten, hahahha!

-X- Marieke

Hi dames,
Ik kijk naar alles en volg alles, zodra het beeld beweegt ben ik het aan het volgen, echt erg.
Ik heb verder geen dingen die ik echt moet zien, omdat anders mijn dag niet zou kloppen. Ik ben met andere dingen weer heeeeel neurotisch.
X

HOUSE vind ik ook helemaal geweldig.Top serie!!!! Wat een dokter hahaha.

verder kijk ik deal or no deal
af en toe as the world turns, of ik volg het op teletekst.
America's next topmodel
bouwval gezocht.

Ja, hier nog zo'n ATWT-kijker!

Maar ook:

Will & Grace
24
Friends
TV Makelaar

Een goede film (lees romatische comedy) gaat er ook altijd wel in!

Groetejs Monique

Terug
Bovenaan