bij dokter geweest, spiraaltje...

Hoi allemaal,

Nou, gisteren was het zover. Ik had de afspraak om een spiraaltje te laten zetten. En het is me echt meegevallen. Het deed bijna geen pijn. En ook nu niet echt pijn, beetje menstruatiegevoel soms.

Over 6 weken krijg ik een controle echo om te kijken of ie goed zit, en dan ben ik voor 5 jaar klaar.

Ik overweeg het ook. Wil er alleen even mee wachten omdat ik geen zin in vloeien heb als we op vakantie zijn. Heb er al eens 1 gehad en toen beviel het me prima. Ben benieuwd hoe het bij jou gaat.

Groetjesss

Ik ben morgen aan de beurt! Dan wordt er weer een Mirena spiraaltje geplaatst. Ik hoop dat het deze keer geen pijn doet gezien de positieve verhalen die ik hier allemaal lees over Mirena na een bevalling.
Ik hoop niet dat ik na plaatsing weer aan het vloeien kom...

Nou, we zijn inmiddels weer twee dagen verder en heb nergens meer last van. Ik heb ook niet gevloeid na de plaatsing, misschien wat druppeltjes. Thats all. Ook geen menstruatiegevoel meer, dus helemaal top...

Ik vandaag ook naar dokter geweest (voor mn zoontje) en heb m gelijk recept uit laten schrijven. Vlgde week maar eens laten zetten... vindt t wel spannend.... :S

Gelukkig viel t allemaal met bij jou!

Terug
Bovenaan