bij echo eerst een meisje, nu een jongetje

Meiden, nogmaals heel erg bedankt voor jullie lieve reacties en ervaringen. Daar heb ik tijdens dit stressvolle weekend erg veel steun aan gehad. (3 nachten niet goed kunnen slapen.....pffff) Ik ben vanochtend bij het pretechoburo geweest en de gyn zat er gelukkig helemaal naast. Er waren heel duidelijk schaamlipjes te zien, geen twijfel mogelijk. Ik ben echt helemaal blij en kan nu lekker relaxed de laatste weekjes voor de bevalling door. Heerlijk!!!!!!!!!!!!
 
Hier ben ik ook zo ontzettend bang voor!!!
Heb met 17 weken een geslachtsbepaling laten doen bij echobureau en toen was het een meisje.
Bij de 20 weken weer een meisje dus we konden aan de kinderkamer beginnen.Echt alles is nu roze!!Roze muren, roze kleertjes , roze beddengoed, boxkleed, tripptrapp stoel....
En nu het dichtbij komt (ben 34 weken) begin ik te twijfelen...is het wel echt een meisje, hebben ze het echt goed gezien...??!!
Dus zijn nu toch maar voor de zekerheid een jongensnaam aant verzinnen...haha..
En als het idd een jongen is zal het denk even schrikken zijn maar een muur is zo over geschilderd en kleren zijn zo bijgekocht, toch!!??

 
Fijn dat het toch een meisje is! Tuurlijk was je ook blij met een jongen geweest, maar als je een meisje verwacht, valt dat toch tegen. (heb ik zelf gehad, ik was er gevoelsmatig van overtuigd dat het weer een meisje zou worden, maar het is echt een jongen. Heel een paar weekjes aanpassen gevergd...)

@ Pien, ja, zo is het hoor! Bij mij hadden ze bij de eerste ook steeds gezegd dat het een meisje werd, maar toch had ik ook een pakje bij me (moest in ziekenhuis bevallen) dat unisex was, voor het geval dat.

Onze babykamertje zijn beiden in Disneystijl, Bambi en Winnie the Pooh, wat dat betreft ook unisex. Had wel wat kleuraccenten (rose bij de eerste en nu blauw) met bijv. aankleedkussenhoezen en zo, dus dat is zo veranderd. Oh, de oudste had wel bloemetjes op de gordijnen bedenk ik net...

Groetjes, Marisa
 
Wat moet het een opluchting voor je zijn!Niet dat een jongetje niet welkom bij jullie is, maar ik geloof ook dat als je er helemaal op bent ingesteld een meisje te krijgen, je babykamertje en kleertjes rose zijn, het best even slikken voor je is.
Wij hebben nu 3 dochters, en op elke echo kon je duidelijk 3 streepjes zien, wat jij ook beschreef.Nu ben ik 24 weken zwanger van de 4e het blijkt een jongen te zijn.Moest echt even omschakelen, maar vind het echt supet om nu een zoonte krijgen.
Succes met de laatste lootjes en natuurlijk met de bevalling binnenkort.
Groetjes Roos.
 
 
Ik heb met 13 14 dn 18 weken geslacht bepaling gedaan vandaag 20 weken echo en zien een jongen
Alles is rose heb alle kleren schoenen al morgen weer naar exho buro ze wilt zelf ook zien want ze zag duidelijk meijse en zkh zegt jonge.
Ben zo benieuwd 
 
Terug
Bovenaan