bij gyn geweest

Hoi Hoi,

Nou, ik moet zeggen dat het wel een beetje een geruststelling is dat een zaadonderzoek een momentopname is, en dat als het de ene keer niet zo goed is, het later toch goed kan zijn.   Ik dacht altijd dat het of goed, of niet goed zou zijn.
Vanmorgen hebben wij een potje ongeleverd (best wel raar  ) Nu mag ik bellen voor de uitslag als ik toch de afspraak moet maken voor mijn cyclus-echo. Het vervelende is dat ik net nu niet precies weet wanneer ik ongesteld moet worden. Ik denk dat mijn ei de 16de of 17de is geweest, want de 18de kon de gyn. nog zien dat ze er gezeten hadden.
Ik denk dus rond 30/31 Okt.    aargh, duurt nog zo lang!!! Maar niet zo lang als jij moet wachten P3,   kweet ook niet waarom??

Lijkt me inderdaad erg spannend zo'n kijkoperatie Saarj,   hoe bedoel je, ze gaan via je buik naar binnen??? (of wil ik dat eigenlijk niet weten? )
nou, groetjes maar weer

Hoi moon en P3,

het klinkt denk ik erger, hoewel je er een paar dagen flinke buikpijn van kunt hebben.
Ze maken twee sneetjes in je buik waardoor ze naar binnen gaan. en bij de HSG deden ze gewoon via de schede.
Ik moet volgende week vrijdag naar het ziekenhuis voor de kijk operatie.
gelukkig heeft mijn mannetje die dag vrij genomen. en kan hij me dus mooi wegbrengen en ophalen.
ik hoop zo dat ze niks geks vinden.........
en dan begint het IUI verhaal.
ik baal ervan dat het dan iets wordt wat we met z'n drieen doen en niet meer saampjes, met z'n tweetjes.
Het ligt dan in de handen van de gyn.
Ze was overigens wel heel positief hoor! en zei dat t een grote kans was dat het gaat lukken. daar ga ik maar even vanuit dan.

en jullie dames, nog even geduld hebben!

groetjes Saarj

hoi dames

@saarj hebben we volgende week vrijdag alle 2 iets spannends he, (jij je operatie en wij ons zaad) ik zal aan je denken, om hoe laar wordt je geholpen?
en je moet maar denken gelukkig voor ons dat 'derde' ons kan helpen anders zou het ons die ' geen kindjes op de natuurlijke weg kunnen krijgen' ze ons wel een wondertje kunnen geven!!!

@moon ik  denk dat ik  ook gehoort heb  van die operatie waar je het over hebt, maar is het dat wat ze normaal via de vagina doen en dat noemen ze dan schoonspoelen?
het verschil met jou is dat ze dan meteen iets kunnen wegnemen als het er niet hoort zeker? de dokter bij ons die zei dat door het schoonspoelen ook mensen eerder zwanger worden omdat dan de boel schoon gemaakt is! maar of da echt zo is , is maar de vraag.
met die onderzoeken wilde ze wachten bij mij tot ze de 2 de uitslag binnen heeft van het zaad  want ze zei dat dat niet zo'n prettige onderzoeken zijn.
veel su6 en geduld

tot gauw

Ik heb al een paar dagen af en toe wat krampjes en steekjes in m'n onderbuik,
moet ongeveer volgende week woensdag ongi worden.
Nog iets spannends om af te wachten, zucht
groetjes   MOON

hoi meiden,

volgens mij hen ik me een beetje vergist in mijn vorig berichtje, Ik dacht namelijk dat moon een kijkoperatie moest doen!  heb ik een beetje te snel gelezen denk ik
dus voor het nu ff goed te hebben saarj jij moet die kijkopertie en moon jij moet als je je regels krijgt bloed laten prikken?????
Af en toe kom ik er niet meer wijs uit sorry

geeft niks hoor meid, haha  !!   Ik al lezen wat ik in  m'n vorige reacties gezegd had, dacht dat ik iets verkeerds gezegd had, niet dus!
Ik moet dus inderdaad volgende week (woensdag??) ongi. worden en dan bloed laten prikken. de 12de dag moet ik dan weer naar de gyn. voor nog een inwendige echo om te checken of er zich eitjes hebben ontwikkeld, spannend hoor, want ik denk dat ik om de maand wel eitjes heb, en heb ze afgelopen maand gehad, dus denk dat ze deze maand niet komen, tja, we zullen zien!!
Heb nogsteeds af en toe steekjes, en ook wat meer afscheiding dan normaal!?!?!
groet, MOON

Hai Meiden!

geeft niets hoor P3, ik moet ook altijd even denken, omdat je niet terug kunt lezen wie wat geschreven heeft! en het forum werkt ook niet echt mee!
Maar goed. Na de HSG ( dan zijn de eileiders ook doorgesppeld met een contrasterende vloeistof voor de foto ) zou je ook extra vruchtbaar zijn, een half jaar lang.
mmmmm heb ik niks van gemerkt. Ik hoop dat het deze keer wel nu heeft.
ze halen inderdaad meteen alles weg als er iets zit wat er niet thuis hoort.
ik zie er wel ontzettend tegenop, heb ook begrepen dat het   ontzettend vervelend is.

bij jullie wordt het ook erg spannend. hoop dat het onderzoek goed uitpakt voor jullie.
ik ga in ieder geval flink duimen!
en Moon, ik hoop het zo voor je dat het deze ronde raak is!

groetjes Saarj

hoi dames

vind het ook irritant dat je niet kunt lezen wat een ander geschreven heeft als je aan typen bent!!!
Ene moon hoe is het met je krampen????
saarj nog ff he meid ben wel blij voor je dat je vriend mee gaat na het ziekenhuis heb je tenminste steun van hem he!
Nou ben blij dat de site gemaakt is want had al 10 keer iets getypt zonder su6!!!

groetjes en tot gauw he

Terug
Bovenaan