bij gynocoloog geweest

vandaag weer de hele middag in het zieknhuis gezeten de weeen zijn weer begonnen. (Gisteravond al maar zat zelf te twijffelen........) eigenlijk wilde ze mij weer opnemen om te kijken of het door ging zetten ik heb gevraagd wat de meer waarde en het doel was..... eigenlijk niets alleen dat ik in het ziekenhuis was mocht het door zetten. Maar als de weeen scherper worden en om de 5 minuten komen bellen en dan moest ik direct terug komen.
Dus nu thuis afwachten en mag ik geen slaap medicatie omdat de buik niet rustig is........

Dus nu thuis aan het afwachten........

Ik voelde mij wel een beetje schuldig dat ik om een andere gynocoloog had gevraagd maar in het zieknhuis snapte ze het helemaal en zegt ze je hoeft je niet te verontschuldigen hoor!!!! Dat was weer een geruststelling!

Nu hoop ik eigenlijk wel dat het vandaag of morgen doorzet maar zoveel geluk zal ik vast niet hebben....

nou dan is het inderdaad heel raar dat de gynaecoloog dezelfde temazepam voorschrijft.
had op zijn minst verwacht dat het dan zwaardere waren.
en terecht dat je om een andere gynaecoloog hebt gevraagd. zou ik ook gedaan hebben

ik hoop voor jou dat de bevalling doorzet en dan heb je wel goed nieuws te vertellen, toch??
misschien kun je dan lekker een nacht doorslapen en je man evt. een voeding laten doen. en anders kun je ws een paar uur aaneengesloten slapen

idd veel spanning weer bah bah.......

weer de hele nacht opgeweest met harde buiken, het wil niet doorzetten op dit moment :(

Vanmiddag naar de haptonoom ben heel benuwd hoe dat is.....

Hoe was het bij de haptonoom? Heeft het jullie iets geholpen? Heb zelf eigenlijk geen idee wat ik me erbij moet voorstellen.

Terug
Bovenaan