bij hoesten heb ik scherpe steekjes in mn liezen

Ik vind het maar niets, als ik in mn bed lig en omdraai, dan moet ik het echt voor zichtig doen want ik heb steeds last van venijnige steekjes in mijn liezen, zowel de linker als de rechter kant.
Nu ben ik ook verkouden en met het hoesten doet het dus ook zo zeer.
ik vind het echt heel eng. buikpijn / steken in het begin van de zwangerschap daar heb ik het niet zo op brr, maar... ben ik de enige met die steken, of is het een bekend kwaaltje?? het kan toch geen banden pijn zijn lijkt mij ik ben nu net 7 weken zwanger.
ik hoor het graag

liefs Petra
 
Kan heel best banden pijn zijn... juist omdat je moet hoesten/niezen komt er meer kracht vrij en dat doet zeer.
hoe het even in de gaten, en als je het tcoh niet vertrouwt even je VK bellen. Vaak stelt dat wel gerust.
Sterkte
 
Het zijn waarschijnlijk wel je banden die opgerekt worden! Had hier ook veel last van bij mijn eerste, kon niet lachen of hoesten deed echt heel zeer!!
 
heel herkenbaar! ik heb ook veel last van steken, dat had ik bij de eerste ook. Dat komt volgens mij doordat er ruimte gemaakt moet worden in je buik. Niet heel gek natuurlijk dat je daar wat van voelt. Onze vk zei toen, geen bloed is goed! daar maar van uit gaan dus!
en mocht je je toch heel erg veel zorgen maken zou ik gewoon je vk bellen!
 
hoi dat had ik gister ook heel erg steeds in de lies een stekende pijn en ik had gister heel veel lucht in min darmen maar voor je wat het is maak je je je toch druk ik ken dat
maar volgens mij redelijk normaal allemaal
mocht je het niet vetrouwen direct bellen
 
Hoi petra,

Het zal idd bandenpijn kunnen zijn zoals iedereen zegt, maar kan natuurlijk ook daar het hoesten, ikzelf ben al tijdje verkouden en met al dat hoesten ga ik dat ook wel voelen aan de spieren dus zou ook kunnen.
Verder ben ik ook niet zo fan van buikpijn in het begin heb het zelf ook al tijdje en gaat maar niet weg zal blij zijn als ik bij de vk ben geweest en echo heb gehad.
Maar als je het niet vertrouwd altijd gewoon bellen, je kan beter een keer teveel dan te weinig bellen toch.

xxx
 
Hoi petra,

Het zal idd bandenpijn kunnen zijn zoals iedereen zegt, maar kan natuurlijk ook daar het hoesten, ikzelf ben al tijdje verkouden en met al dat hoesten ga ik dat ook wel voelen aan de spieren dus zou ook kunnen.
Verder ben ik ook niet zo fan van buikpijn in het begin heb het zelf ook al tijdje en gaat maar niet weg zal blij zijn als ik bij de vk ben geweest en echo heb gehad.
Maar als je het niet vertrouwd altijd gewoon bellen, je kan beter een keer teveel dan te weinig bellen toch.

xxx
 
Hoi petra,

Het zal idd bandenpijn kunnen zijn zoals iedereen zegt, maar kan natuurlijk ook daar het hoesten, ikzelf ben al tijdje verkouden en met al dat hoesten ga ik dat ook wel voelen aan de spieren dus zou ook kunnen.
Verder ben ik ook niet zo fan van buikpijn in het begin heb het zelf ook al tijdje en gaat maar niet weg zal blij zijn als ik bij de vk ben geweest en echo heb gehad.
Maar als je het niet vertrouwd altijd gewoon bellen, je kan beter een keer teveel dan te weinig bellen toch.

xxx
 
Terug
Bovenaan