Bij hoeveel maanden uit de kinderwagen bak en in het zitgedeelte?

Hoi,
Senn was kleine 5 maanden toen we hem in de wandelwagen zijn gaan meenemen (ook al paste hij nog net in de wieg) Hij vond het zo leuk! Hij heeft veel meer te zien, en vooral eendjes voeren vindt hij leuk! (en hij lijkt ineens veel groter! Veel minder baby!).
dag
 
Hoi allemaal!

Bedankt voor jullie reaktie!
Ze kan inderdaad nu nog wel in de kinderwagenbak, maar ik denk toch over een week of 6 dat ze er dan toch wel eruit is gegroeid. En niet hard groeien........ nouuu, ik vind ze toch behoorlijk groeien hoor, als ik dit nu zie hoe groot ze nu al is in de kinderwagenbak. Maar ik ben blij met jullie tips en als ze tegen een maand of 5 is dan zal ik het zitgedeelte gaan uitproberen.

Groetjes van Elly
 
Hoi,

Mijn bak heb ik met vier maanden verwisseld. Dat kwam ook omdat hij een spreidbroekje had en makkelijker in de buggie ging. In die van ons kan hij ook helemaal liggen. En over dat groeien ze gaan idd snel hoor.

Groetjes Renate
 

Hoi Elly,

Het beste is je kindje zo lang mogelijk in de ligstand te vervoeren. Dit is veel beter voor de rug. Wij hebben de bak vervangen door de buggy zitting toen Sigrid ruim 5 maanden was. Wij hebben de Quinny Buzz en die bak lijkt op het oog absoluut niet zo groot. Maar met 3 maanden zou ik het absoluut niet doen als ik jou was.

Groetjes,

Petra

 
Hallo Elly,



Wouter (22/11) vervoer ik al 3 weken in de wandelwagen, kan prima,
echter ik heb wel een wandelwagen die helemaal plat kan (traxx), ik
gebruik wel de voetenzak omdat dit het liggen nog comfortabeler maakt.
Ik moest wel omdat Wouter absoluut niet in de bak wilde liggen, voelde
zich denk ik opgesloten, nu in de wandelwagen kan hij lekker om zich
heen kijken, dus ik zou zeggen doen mits de wagen echt helemaal plat
kan, want ze moeten tot het moment dat ze zelfstandig kunnen zitten zo
plat mogelijk vervoerd worden.



Succes!!



Silvia

 
hoi,
Mijn dochter was bijna 5 maand en toen wou ze niet meer liggen. ze wou alles zien.Het is wel goed om niet te vroeg er mee te beginnen lijkt mij.
maar je moet doen wat jou goed voelt.
Groetjes marcia
 
Terug
Bovenaan