bij hoeveel weken echo

Ik heb hem wanneer ik 9+5 weken ben. Vond het ook laat terwijl ik lees dat sommige moeders het met 6 weken al een echo krijgen. Maar goed we blijven wachten :) nog dikke 2 weken hihi maar als het goed is zien we dan wel een kleine ukkie die al best veel op een mensje lijkt :)
 
Nope, rond de tien weken is normaal, tenzij je medische indicatie hebt dan mag je eerder langskomen voor een echo.
Veel moeders hebben mk gehad en dan mag je rond 6/7 weken al een keertje koekeloeren.
Dus jullie doen het helemaal volgens het boekje :)
Vervelende is alleen dat je langer geduld moet hebben...
Lieve groet
 
Het heeft volgens mij ook te maken waar je de echo laat maken. Bij ons doen ze het in de vk praktijk en nu heb je bij je intake ook de 1e echo, evt inwendig. Dit is rond 8 weken. Bij 11 weken krijg je dan een termijn echo, want dat kan nog niet bij 8 weken. Bij mijn 1e 2 had ik de echo rond 11 weken, moest toen bij de 1e naar t zkh en bij de 2e naar t echobureau.

Ik denk dus dat het bij mij vooral vroeg is doordat ze het in de praktijk doen.

En idd bij een mk krijg eerder een echo volgens mij.
 
Ik heb de eerste echo met 8 weken in het ziekenhuis, dag erna afspraak bij verloskundige.
Loopt bij mij beetje apart haha.

 
hoihoi

ik heb m bij ongeveer 4weken voor t eerst gehad..maar dit omdat mijn situatie heel onduidelijk is/was ik heb namelijk 25 januari de 1e dag van mijn laatste menstruatie gehad..dus t kón 7.5/8 wkn zijn...maar toen was er niks te zien...omdat t toch veeeeel te kort was..nu moet ik 5 april weer terug komen en zit ik bij 7 weken als t goed is..

xxx
 
Hoi

Heel normaal hoor bij 10 weken. De dames die medisch zijn of zoals ik eerder een mk hebben gehad mogen eerder komen ik kon met 7+1. Maar denk dat het er idd ook aan ligt bij welke vk je zit. Bij mijn vk kan het ook met 8 weken en de termijn vanaf 11. Maar mijn vriendin zit bij een andere vk en die had met 10+3 de termijn ( ze dacht zelf al iets verder te zijn).

Liefs
 
Ik heb de eerste echo van mijn zoontje met 6 wk en 3 dg gehad en nu krijg ik hem met 7 wk en 6 dg. Ik heb medische indicatie....
Darmafwijking en kan moeilijk zwanger worden en vorig jaar helaas voorstadiumbaarmoederhals kanker dus die is nu verkort.. Tjaaaaa

Dus nu bijna met 8wk de echo ik moet nog 13 dg geduld hebben
 
Terug
Bovenaan