bij hoeveel weken echo

Ik heb nu mijn eerste echo met 10+1. Bij onze dochter met 8+.. Omdat ik daarvoor een MK heb gehad. Vindt het wel jammer dat het wat later is, maar zolang ik me goed voel is het ook wel oké. Zodra er wat is mag ik eerder komen.
 
Ik heb vandaag een echo weten te plannen voor 16 april. Hoop dan zo'n 9 weken zwanger te zijn. De vorige keer had ik de eerste termijnecho met 8+3 dagen (bleek tijdens de echo). Nu is mijn eerste afspraak bij de verloskundige pas met 9+4 weken en als ik daarna pas een echo kon plannen, ging mij te lang duren. Heb dus gevraagd of ik daarvoor al een echo kon/mocht plannen en was gelukkig geen probleem. Ik merk nu al dat mijn buik op begint te zetten, is ook nog maar minder dan 8 maanden geleden dat ik de eerste er uit poepte dus tja ;) t rekt makkelijk op. Het gaat me dus niet lukken om dit erg lang verborgen te houden. Liegen kan ik niet en dit soort dingen zijn van m'n gezicht af te lezen haha. Dus duim duim dat 16 april alles goed is en we een hartje kunnen zien. Dan kan ik iedereen t goede nieuws gaan vertellen.
 
Terug
Bovenaan