Bij hoeveel weken/maanden sliepen jullie kinderen snachts door?

Hoihoi

Ik heb een zoontje van 7 weken. Hij is mn eerste.
Echt een poepje is hij.
Maar nu ben ik nieuwsgierig wanneer hij snachts zal doorslapen.
Ik weet dat het bij elke baby verschillend is maar dan  weet ik vanaf  wanneer het ongeveer kan.  

Groetjes
 
hoi hoi mijn jongste dochter is nu bijna 5 maanden en die sliep vanaf 10 wk snachts door na de fles van 22:00uur tot smorgens &;30 nu is het vanaf de fles van 20:00 met pap totaan smorgens 8 uur
 
Hoi,

Hier is het wel bijzonder vroeg hoor! Mijn zoontje sliep vanaf 4 weken door; dwz laatste voeding rond 23 a 24 uur en 's ochtends rond 6 uur de volgende. Wij schrokken hier een beetje van en hadden zoiets van "is dit wel goed ivm het glucose-gehalte"? Maar hij gaf dit zelf aan en dit patroon hield hij zo vol. Ik ga er vanuit dat hij het zelf wel aangeeft, en wij grepen dit natuurlijk ook met beide handen aan.
Sommige baby's slapen "pas" met 6-8 maanden de hele nacht door. Het is heel erg wisselend.

Groetjes Marieke
 
Mijn zoontje sliep na 2 weken door van 23.00 tot 6.00. Hij is nu 7 maanden en slappt nog steeds door nu van 19.00 tot 7.00.

Maar wij zijn echte mazzelkonten dit is wel zeldzaam.

groetjes bianca
 
Mijn oudste twee hebben de eerste maanden niet doorgeslapen. Mijn jongste baker ik in en die sliep rond zeven weken zes uurtjes achter elkaar (dus nog een voeding rond 5 uur) Nu 11 weken en slaapt ze van 22 tot 7.30. (borstvoeding trouwens).
Ik merk wel dat het inbakeren helpt, midden in de nacht (als ik toevallig even wakker ben en naar haar kijk) is ze wel eens onrustig, maar door de doeken kan ze zichzelf niet perongeluk slaan en geen onverwachte grote bewegingen maken.... Daardoor wordt ze dus ook niet wakker, zonder doeken zou ze dan wel wakker worden.

Succes Nynke
 
Hallo
mijn zoontje sliep vanaf de drie maanden door. De eerste vergeet ik nooit meer want ik moest de volgende dag voor de eerste keer na mijn zwangerschapsverlof weer gaan werken.
Nu is hij 11,5 maand en slaapt hij van 19.00 tot 7.00 uur en op de dag nog 2 keer waarvan 1 keer en uur en de andere keer 2 uur.
Groetjes
 
Ik hebn mijn beide zoons, moeten laten leren doorslapen van 19.00 tm 7.00.De oudste bij 9mnden, want ik was op van zijn gebroken nachten, en kreeg een tip van iemand hoe hem te laten slapen.En mij jongste heb ik dat bij 6mnden gedaan.Beide heb ik snacht gewoon laten huilen.Wel steeds gekeken op een afstandje of r een reden was voor t huilen.Was die er niet, liet ik me niet aan ze zien.Na 3nachten was t over, en nu kan je snacht n drum naast ze afspelen, maar wakker worden ho maar.  
 
Terug
Bovenaan