Bij hoeveel weken/maanden sliepen jullie kinderen snachts door?

Hoi,

Hier even geen succesverhaal om je te imponeren.
Mijn zoontje (nu 6,5 mnd.) slaapt sinds hij bijna 5 maanden is structureel door. Dat is zeg maar voeden op 23u. en dan pas weer om 7u. of later.
Vanaf dat hij drie maanden was heeft hij dat met vlagen gedaan, maar regelmatig kwam hij ook tussen 3.30 en 5.30 voor een voeding.
Toen hij zeven weken was, was ik al blij als hij (en wij!!!)  5,5 uur achter elkaar sliep!
Het scheelt misschien dat hij vrij weing aankwam in het begin en dus wat in te halen had.

Succes!

Gea
 
hoi

Toen mijn zoon storm 11 weken was sliep hij tot mijn verbazing van 21.00 tot 6.00 door   momenteel doe ik hem om half 8 naar bed en heeft hij 200cc + 3 schepen nutrix en dan blijft hij lekker slapen tot 7 uur. zoals je ziet is het bij ons helemaal vanzelf gegaan als je kind er vroeg aan toe gaat dan doet hij dat toch wel vanzelf maar wil je het eerde adviseer ik eens rijstebloem bij de laatste voeding te doen en dan maar afwachten hoelang hij slaapt. succes er mee.
 
Hoi,

Ik ben moeder van 3 zoons (4, 2 en 1) en ze sliepen bij ons alledrie door vanaf het moment dat ik overging op flessenvoeding. Toen kregen ze genoeg binnen om het de hele nacht vol te houden. Maar ook nu heb ik iedere nacht nog wel een van de drie aan het spoken hoor, dus of het ooit rustig wordt 's nachts, ik hoop het.
Succes en groeten,

Linda
 
he hallo,

Mijn dochter is 7 weken en 3 dagen. Zij krijgt sinds 2 weken de fles en sliep toen al beter 's nachts. Ze kwam een keer zo rond 4 uur. NU sinds 3 dagen(vanaf vrijdag) slaapt ze door 's nachts. We hebben haar sinds een week ingebakerd en dat gaat super. Vrijdagnacht lag ze te huilen. Toen heb ik gewoon het speentje in dr mond gedaan eigenlijk om het gewoon eens te proberen. Dat ging super en nu slaapt ze gewoon door van een uur of 11 tot een uur of 6. Heerlijk is dat.

Succes. Groetjes Linda
 
Hallo mede-mama's

Mijn dochtertje sliep vanaf 4 weken al door van 23uur tot7uur.
Ik heb wel twee weken na mijn becalling op het ziekenhuis gelegen en die lieten de baby's gewoon huilen als er natuurlijk niets aan de hand was, dus zij sliep al heel vroeg door en nu is ze bijna 6 maanden en nu slappt ze van 19uur tot 8uur echt heerlijk!
zelf vindt ik het niet een probleem om ze soms gewoon eens te laten huilen ik ga wel controleren als ze niet moet boeren niet gepoept heeft en nog goed lift is dit allemaal goed laat ik haar gewoon liggen en als ze wakker wordt s'nachts en je pakt heer uit het bedje moet je ook niet van de slaapkamer weg gaan zo weet de baby dat hij/zij toch echt weer met gaan slapen

succes
 
6 maanden.

Hiervoor  deed hij wel eens 5/6/ soms 7 uurtjes zonder voeding 's nachts.

Pas sinds vorige week doet hij 8 uren   dat was dus met 6 maanden.

Maar is doorslapen nu 8 uurtjes of een fles overslaan?
 
Terug
Bovenaan