Bij hoeveel weken voel je getrappel?

Mijn placenta lag voor en ik voelde daarom pas echt wat met 21 of 22 weken. Daarvoor soms een beetje maar dat kunnen mijn darmen ook zijn geweest. Geduld, het kan ieder moment haha

Mijn placenta ligt ook voor maar ik voelde al heel vroeg knappende belletjes (15 weken). Dit gevoel veranderde in gefladder en uiteindelijk meer in uitstulpingen, rond week 18-20.
Echte trapjes heb ik door de placenta denk ik nooit echt kunnen voelen. Is bij mij altijd meer een geweldadig geschuif / geduw geweest. ? 
Mijn man voelde pas duidelijk bewegingen rond week 28.

Hi, dat is bij iedereen anders! Het kan wel elk moment gebeuren, wat spannend! 
Je kan hier meer lezen over de eerste trapjes! https://mybabywatcher.com/wanneer-voel-ik-mijn-baby/

Ik voelde vanaf 16 weken een soort plopjes/veegjes af en toe. Met 19,5 zeiden ze met de 20 weken echo dat ik misschien op echte schopjes nog zou moeten wachten. Omdat mijn placenta aan de voorkant zit (wel meer naar rechts). Maar 3 dagen later al voelde ik de eerste schopjes bij de verloskundige :)
Die week er na voelde ook mijn man de schopjes. Nu ondertussen 31 weken en mijn buik gaat soms erg heen en weer :)

Ik voelde in week 20 voor het eerst echt duidelijk iets. Als ik dan een muziekknuffeltje op mijn buik legde, kon mijn man het ook voelen!
Dit was mijn eerste zwangerschap en de placenta lag aan de voorkant

Er is echt geen peil op te trekken. Ik voelde met 17 a 18 weken voor het eerst echt wat. Mijn vriend kon pas iets voelen met 23 weken ofzo. Ik zat ook vol spanning te wachten vanaf een week of 15,maar het komt wanneer het komt helaas. Hopelijk gebeurt het ook snel voor jou! 

Er is echt geen peil op te trekken. Ik voelde met 17 a 18 weken voor het eerst echt wat. Mijn vriend kon pas iets voelen met 23 weken ofzo. Ik zat ook vol spanning te wachten vanaf een week of 15,maar het komt wanneer het komt helaas. Hopelijk gebeurt het ook snel voor jou! 

Terug
Bovenaan