bij nieuwe zwanngerschap, miskramen melden bij verloskundige?

Geertje, gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws!
Tuurlijk is er die onzekerheid, die zal ik al hebben na 1 miskraam, maar je moet de tijd door hè! Nu maar snel bellen voor een 1e echo. Juist als je aangeeft al 2x een miskraam te hebben gehad, mag je vast heel snel komen!
Groetjes Laura

Hoi hoi

Gefeliciteerd ..ik heb ook 2 miskramen gehad en doodsbang dat het derde keer weer mis zou gaan !! maar dit was niet hebben nu een prachtige dochter van vandaag precies 4 maanden oud!!Maar je moet het wel melden hoor aan je verloskundige je krijgt dan net iets meer voorrang als je wat bang bent en bij ons in de praktijk konden ze ook echo s maken dus ik kreeg ik soms 1 extra erg fijn hoor als je onzeker bent kan ik je zeggen !

Ik zou zeggen probeer te genieten want de 9 maanden vliegen om en er is niks gezelligers als een mooie dikke buik...en na 9 maanden een mooi kindje baren !!

dikke knuffel bloem

Heej heej,

Heb vorige week maandag de VK gebeld, en gemeld dat ik al wel twee miskramen heb gehad in mijn vorige relatie en dat ik er liever niet over wilde praten! Nu mag ik wel al met 7,5 week (9 april) een echo maar omdat het niets medisch is (is niet onderzocht) hoef ik het er verder niet over te hebben! Dus ja, ben wel blij dat ik eerlijk ben geweest! Bereik je vaak toch het meeste!

Hoe gaat het met jullie allemaal?

x Geertje

Terug
Bovenaan