Bij ons komt er waarschijnlijk geen kindje

Hoi Allemaal,

Zie dat er opdit moment weer een hoop nieuwe bij zijn. Hoop voor jullie dat het wel zal gaan lukken en dat het niet netzo als bij ons gaat.December 2002 zijn wij ermee begonnen we zouden graag een kindje willen,maar na een jaar zelf proberen lukte het maar niet,zijn toen naar de dokter toe geweest en er zijn toen testen gedaan bij mijn man en die waren allemaal heel slecht.Zijn daarna ook gelijk naar een heel goed ziekenhuis gegaan en daar hebben ze ook weer de testen gedaan,maar bij ons houd het op want er was in het eerste onderzoek geen 1 zaadje te vinden en in het tweede onderzoek eigenlijk ook niks.Het is heel hard gezegd ,maar voor ons zijn er geen kansen.We mogen een ICSI behandeling gaan doen,maar we moeten er goed rekening meehouden dat op de dag van de ICSI dat er geen zaadje te vinden is en dat dan alles voor niks is geweest.Mijn man is nou wel aan de Proxeed ,want als er dan toch een keer iets in zit dan het het beweegelijker worden.Het is een heel normaal middel dat je bij de apotheek kunt halen het is niet schadelijk.
Het is wel een hele klap als je het krijgt te horen en het gemene is dat je niet eens een normale kans krijgt.Dit moeten we nu een plek gaan geven maar het is heel erg moeilijk.
Nou dit was het dan even en ik kijk wel weer eens om de hoek want ik gun het jullie allemaal wel.

liefs Vlinder
 
Hoi vlinder,

Jeetje, wat afschuwelijk voor jullie! Ik kan mij voorstellen dat dit een enorme klap voor jullie moet zijn!!

Ik wens jullie heel veel geluk en ik hoop dat jullie dit verdriet een plaatsje kunnen geven!

Liefs moi xxxx
 
Vlinder,
Wat een aangrijpend verhaal! Ik kan nu proberen om woorden te zoeken die je misschien helpen. Dit doe ik niet ,omdat ik hier geen woorden voor heb.

Wel heb ik hoop, hoop dat jullie samen sterk blijven en dit een plek kunnen geven. Hoop dat jullie samen een weg vinden om verder te gaan. Deze woorden zeg ik niet omdat ik ze zo mooi vind klinken maar omdat ik van heel dichtbij een verhaal als die van jullie heb meegemaakt en gevoeld.
Je hebt elkaar nodig....

Heel veel sterkte!
Louise
 
Hoi vlinder,

Wat moet dit nieuws hard zijn aangekomen... Ik hoop dat het jou en je man lukt om dit te verwerken.
En ik hoop dat jullie in de toekomst, al is het dan na medisch ingrijpen, toch een kindje mogen krijgen.

Groetjes,
Gea
 
Hoi Vlinder,

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik vind het echt vreselijk voor jullie. Wat is het toch oneerlijk dat sommigen die totaal niet in staat zijn om kinderen op te voeden (mensen die ze liever helemaal niet willen) kinderen krijgen en mensen die niets liever zouden willen dan een kindje krijgen, dit niet kunnen.

Ik wens jullie heel veel sterkte en succes bij de ICSI behandeling!!

Groetjes Frederique
 
Hoi Vlinder,

Hier wordt ik echt heel stil van. Ik kan alleen maar voor je hopen en bidden dat je kracht krijgt om dit te verwerken, en dat je toch nog een kindje mag krijgen.

sterkte liefs
lisa
 
Hoi Vlinder

Kreeg kippenvel toen ik je verhaal las. Dat is niet zomaar iets wat je een plaatsje moet geven. Ik wens jou en je partner heel veel sterkte hiermee. Weet dat het niet makkelijk is en veel succes ICSI. Zal aan jullie denken.

Veel liefs Janna Nienke
 
Terug
Bovenaan