Bij ons komt er waarschijnlijk geen kindje

Hai Vlinder,
Wens jullie allebei heel veel sterkte. Zo jammer dat je dat mee moet maken. Helaas kunnen wij niet veel meer doen dan met jullie meeleven. Nogmaals sterkte en ik begrijp dat er nog een beetje hoop is. Wij hopen met je mee.
Groetjes Chris
 
Tsjonge, ik weet niet wat ik moet zeggen, dit verwacht je natuurlijk nooit en het lijkt/is zo definitief. Ik hoop voor jullie dat er toch nog een oplossing gevonden kan worden, ze kunnen tegenwoordig zoveel.
Heel veel sterkte samen
 
Lieve vlinder en man,
Wat een moeilijk bericht is dat voor jullie! Ik hoop dat jullie op den duur een plaats kunnen vinden voor jullie verdriet en dat jullie veel steun aan elkaar en jullie omgeving zullen hebben.
Heel veel sterkte, liefs Kiki
 
Hallo Vlinder en man,
heel vervelend verhaal maar hoeft niet het einde te betekenen. Ik ben inmiddels zwanger van mijn tweede kind via een donor (een bekende). Mijn eerste kind is net 2 en ik kan je verzekeren dat het geluk er niet minder om is ondanks dat het kind maar de genen van 1 van ons tweeen heeft. Dus probeer het niet al te zwart te zien en als de ICSI onverhoopt niet lukt dan kan je nog altijd overwegen een donor te zoeken, (via een kliniek, internet of kennissenkring).
In ieder geval heel veel sterkte.
 
Hallo vlinder en hubbie,
Ik las in jouw berichtje dat jullie proxeed gebruiken. Ik heb hiervan nog twee volle dozen staan (1 zakje eruit). Ik vind het zonde om dit weg te gooien, heeft toch een eurootje of 90 gekost, dus als je het wilt hebben kun je het zo krijgen, dan stuur ik het naar je toe. Als je geinteresseerd bent,mail me dan even: marianned@quicknet.nl. Veel succes!
 
Terug
Bovenaan