bij papa en mama in bed

Zijn er nog meer kinderen die wel eens bij papa of mama in bed slapen als ze midden in de nacht wakker worden?
Omdat ik nu bijna ben uitgerekend zie ik het niet zitten om op een matras naast haar te gaan liggen op de grond, dus is het er stiekem ingeslopen dat ze toch wel eens bij ons in bed slaapt. Dit is echt van de laatste maand! Hiervoor heeft ze altijd netjes in haar eigen bedje geslapen zonder probleem!
We vinden het niet echt erg omdat ze zo weer verder slaapt. Maar we weten wel dat dit natuurlijk niet de bedoeling is. Hoe gaan jullie hiermee om?

Groetjes Babybelle

Hoi hoi,
Bij ons komt het eigenlijk nooit voor, behlave vorige week een keer. Ben zelf ook behoorlijk zwanger en bij de derde keer huilen die nacht, heb ik Jennifer ook in mijn bed genomen. Maar ja ik slaap dan dus niet meer. Na een kwartier merkte ik dat ze in diepe slaap was en heb haar terug in haar bed gelegd. Daarna heb ik haar niet meer gehoord. Dus misschien is dat wat, dat je haar gewoon weer terug legt als ze slaapt.
Succes gr. Ilone

Hoi hoi,
Bij ons komt het eigenlijk nooit voor, behlave vorige week een keer. Ben zelf ook behoorlijk zwanger en bij de derde keer huilen die nacht, heb ik Jennifer ook in mijn bed genomen. Maar ja ik slaap dan dus niet meer. Na een kwartier merkte ik dat ze in diepe slaap was en heb haar terug in haar bed gelegd. Daarna heb ik haar niet meer gehoord. Dus misschien is dat wat, dat je haar gewoon weer terug legt als ze slaapt.
Succes gr. Ilone

Hoi hoi,
Succes gr. Ilone

Hai,

Lastig he..!! Veerle heeft nog nooit bij ons in bed geslapen. Moet eerlijk zeggen dat ik er echt op tegen ben. Maar in juni hadden wij een bruiloft gehad en kwamen wij laat thuis. Veerle heeft twee broertjes van 6 maanden en die nacht werd Pepijn ziek, niet meer stil te krijgen, beneden gezeten.. niks was goed. Toen hebben we even onze bezwaren opzij gezet, we hadden nog maar 1 uurtje geslapen en de wekker ging over 2 uur alweer (we moesten allebei werken). Kussen uit bed gedaan, we hadden alleen een laken in ons bed vanwege de warmte en pepijn hoog in bed gelegd. We hebben toen toch nog even anderhalf uur geslapen. Daarna is het niet meer voorgekomen. Tja uit nood doe je het wel eens.

Sterkte!!

Groetjes, Floor

Hoi hoi,

Ook wij zijn geen voorstander van bij ons in bed slapen.
Maar de afgelopen 2 nachten, hebben we hem dus wel bij ons in bed genomen.. Hij wou ook echt bij ons zijn, dat maakte hem wat rustiger. Alleen heeft hij niet geslapen bij ons.. Hij lag gwn lekker op zn gemakje, en zodra dat hij rustig was, hebben we hem weer terug in bed gelegd.. Niet dat dit altijd goed is gegaan, maar een enkele x heeft hij wel 1,5uur doorgeslapen..

Liefs Deb.

Hoi hoi,

Bij ons is het alleen een paar keer voorgekomen toen Sven echt heel ziek was. Verder doen wij het nooit. En tja, Sven wil dan ook alleen maar spelen, hoe laat het ook is dus het heeft geen enkele zin.
Heel soms komt het nog wel eens voor dat mijn man met hem in het logeerbed gaat liggen en dan wil hij soms wel slapen. Meestal als hij erg gedroomd heeft en dan aardig van slag is.
We proberen de stelregel: 'troosten op de eigen kamer' zoveel mogelijk vol te houden. Zeker rond deze leeftijd want Sven weet maar al te goed hoe hij de situatie uit moet spelen.

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan