bij wie gaat het WEL goed.

vaak hoor je op t forum dat mensen miskramen krijgen of andere vervelende dingen. dit is ontzettend erg voor deze mensen en willen dit graag kwijt op t forum wat de normaalste zaak is van de wereld.
maar.....
ik zou zo graag ook willen weten bij wie het allemaal wel in 1 keer goed is gegaan. ik wordt soms een beetje onzeker en angstig als ik t allemaal lees. (en natuurlijk zijn er ook goede verhalen bij)
dus.....
bij wie ging of gaat het allemaal in 1 keer goed. (dus geen miskraam of andere vervelende dingen)
 
Liefste,
Ik begrijp dat je je zorgen maakt als je de verhalen hoort, leest. Helaas is dat de harde realiteit. Gelukkig mag ik mezelf bij de gelukzakken prijzen die van de eerste zwangerschap een prachtige dochter dochter kreeg. Geen zwangerschapskwaaltjes, geen vermoeidheid, geen complicatie. enkel extra opvolging owv een een ziekte die ik voor de zwangerschap ook had. Mijn eerste wonder is bijna 2 en een tweede is onderweg. Ben nu 9 weken en met een wat moeilijkere start, lijkt ook dit goed te komen. Dus het kan. Wanneer moet je bevallen? Ik zelf ben actief op het februariforum, 4-2-2006.    Succes Natje
 
Hoi Jarnos,
Bij mij was het in een keer raak en eigenlijk het enige waar ik last van heb mede omdat ik al lenig ben van mezelf( zij de fisio) zijn mijn banden en daardoor mijn bekken een beetje, maar ik heb daar door de fisio tot nu toe weinig last van gehad.
Ik had een kleine buik en kom niet tot nauwelijks aan.
Groetjes Tina
 
Hoi,

Ja, dat is het risico van lezen op een forum: je leest ook de erg vervelende verhalen van meiden bij wie het misgaat....
Maar bij mijn eerste zw.schap ging het allemaal super! Was de eerste maand al zwanger (totaal onervwacht, want je hoort altijd dat het wel 6 tot 12 maand kan duren), ben alleen moe geweest, maar verder geen kwaaltjes ofzo.
Had echt een topzw.schap, waarbij alleen de bevalling een beetje tegenviel (3 dagen voor de uitgerekende datum werd ik ziek en uiteindelijk ingeleid) maar dit leverde wel ons geweldige zoontje op die nu net een jaar is!

Nu ben ik 11 (of 12) week zwanger van de 2e en het gaat ook weer hartstikke goed. Ben deze keer wel  misselijk geweest en veeeeel vermoeider, maar verder lijkt het prima te gaan. volgende week de eerste echo om te kijken bij ons kleine wonder!!!

Probeer te genieten meid!
Marije
 
Hoi,

Ik snap dat je onzeker wordt van die verhalen, een zws is ook erg bijzonder en erg spannend vooral die eerste 12 weken!
Helaas ben ik er dus 1tje bij wie het niet in 1 keer goed is gegaan. Bij mijn 1ste zwangerschap (waarvan ik dus in de 1ste ronde al zanger was) ging het met 6 weken al mis. Maar 4 maand later was ik dus weer zwanger en van die zws heb ik de eerste 10 weken ook niet echt kunnen genieten door de angst. Maar alles ging goed en ik ben toen bevallen van een gezond jomgetje die nu alweer bijna 13 maand is!! En ik ben nu dus weer zwanger (weer in 1 ronde raak) al wel weer 33 weken.
Ondanks dat   je weet dat het mis kan gaan, is het toch het beste hierdoor niet je zws te laten beinvloeden. De tijd is zo weer voorbij en dan mag je je kindje in je armen sluiten. Dus geniet ervan en ik wens je een goede zws.
 
Hoi Jarnos!
Ik begrijp heel goed wat je hebt geschreven. Ik zat ook vanaf een week of 2 nadat ik wist dat ik zwanger was op het forum alles te lezen, alles in me op te nemen. En ja, erg veel verhalen van de meiden bij wie het mis ging. Maar er gaan er ook zo heel erg veel goed!
Misschien schrijven de meiden bij wie het "gewoon" goed gaat er niet zo vaak over. Ik zit op het oktoberforum en in de eerste 3 maanden waren er best wat verdrietige verhalen.
Ik heb zelf een paar weken niet gekeken op het oktoberforum, totdat ik mijn echo bij 12 weken had gehad. Toen voelde ik me wat zekerder.
Bij mij is alles goed gegaan, ik ben nu ruim 27 weken zwanger en ik mag echt niet klagen! We krijgen een jongen en ik geniet er elke dag van. Laat je alsjeblieft niet gek maken door alle nare verhalen want dat zegt niets over jouw zwangerschap!
GENIET!
Groetjes,
Taatje27w3d
 
het is ook maar net wat je onder "goed" verstaat. Mijn eerste keer ging inderdaad mis, maar misschien is dat wel goed geweest. Ik ben nu 32 weken zwanger en vind dat het heel goed gaat; de kleine groeit goed, schopt goed, ik ben niet misselijk geweest. Ik heb last van bekkenpijn en loop als een oud wijf.  Maar heb  geen bekkeninstabiliteit, waar ik heel blij mee ben. Ik vind dt het goed gaat, maar een ander zou het misschien als minder goed bezien.
groejtes
greet
 
Hoi,

bij mijn zwangerschappen is het allebei goed gegaan, de 1e is nu 19 maanden en daarbij was helemaal niets aan de hand, ben wel door Hellp-syndroom ruim 4 weken te vroeg bevallen. En nu zwanger van de 2e, 26 weken en 5 dagen en ook geen probleem gehad, wel een soort bloeding maar dat was snel over en er is niets aan de hand.

Als je die verhalen leest besef wel dat er nog vele vrouwen zijn die iedere dag moeder worden en dat deze verhalen omdat ze bijzonder zijn je meer bijblijven.

Succes

groetjes carreen
 
Terug
Bovenaan