Bij wie is de eerste zwangerschap gelijk goed g

Even een bemoediging nodig ! Er zijn zovele hier op het forum die helaas een miskraam of miskramen hebben meegemaakt. Ik bemerk bij mezelf dat dit mij soms angstig maakt. Maar mij niet alleen ook lees ik andere mama's die voor de eerste keer zwanger zijn wel eng vinden. Wie kan ons bemoedigen bij wie alles in 1 keer goed is gegaan? Liefs Ps. Vandaag ben ik 8 weken zwanger! En jullie?

Hoihoi!

Ik ben voor het eerst zwanger, gelijk raak, en nu 13 weken. Ik moest er gister toevallig aan denken, dat ik nog steeds een groot deel van de tijd "angstig" ben of het allemaal wel goed gaat daarbinnen terwijl ik al 3 x een goed echo heb gehad en een goed hartje heb horen&zien kloppen..

ik denk dat het een soort moedergevoel is dat angstige, bang of het wel goed gaat met je kindje, of je het wel goed doet, en je hoort vaker verhalen die je bang maken dan die je blij maken, maar kijk eens om je heen, alle mensen die je ziet zijn ook ooit geboren en groot geworden (zo probeert mijn moeder me altijd op te beuren haha)

Hey,

Ook hier is het de eerste keer direct goed gegaan. Ik was na 1 maand al zwanger en zit inmiddels op 36+5 weken. Zelfs de zwangerschap zelf is heel goed verlopen met weinig klachten of kwaaltjes. Zelf ben ik ook steeds op mijn hoede geweest, vooral in het begin. Maar het blijft toch belangrijk om te genieten van je zwangerschap hoor! :)

Hier ook de eerste zwangerschap en nu 28 weken zwanger van ons zoontje. Was niet gelijk de eerste keer raak maar wel de eerste positieve test.

Soms maakt forums lezen je alleen maar onzeker zeker omdat je alleen maar problemen leest. Hoop ook dat deze antwoorden je gerust stellen.;)

Terug
Bovenaan