Bij wie is de eerste zwangerschap gelijk goed g

Hallo,

Ook hier eerste zwangerschap gelijk goed.. geen problemen of iets gehad.

Inmiddels 22 weken zwanger!

En het blijft spannend, sinds een paar weken voel ik de kleine paar x per dag. Daarvoor kon ik ook steeds niet wachten op weer een controle, hoorde ik iig het hartje even!

Forums/internet kunnen je inderdaad helemaal gek maken, probeer te genieten van het wondertje in je :)

ook hier de eerste keer gewoon alles goed. En inderdaad, zoals Manon zegt, als je eenmaal zwanger bent ben je nooit meer helemaal zorgeloos. Maar het is prachtig en ik vind het alles waard.

gefeliciteerd met je zwangerschap en probeer de angst een beetje los te laten, hoe moeilijk ook. Fijne zwangerschap!

Hi! Ook hier alles gelijk goed gegaan bij de eerste en inmiddels 17 weken zwanger van de tweede. Ook bij de tweede alles in 1 keer goed gegaan. In beide gevallen binnen 2 maanden zwanger. Wij realiseren ons heel goed dat dit niet altijd zo gaat en voelen ons echt super bevoorrecht!

Geniet van je zwangerschap!  Het duurt maar 40 weken!

Hoihoi,

Ik ben na 2 jaar gestopt met de pil en ben binnen 2 maanden zwanger geraakt! Familieleden, vrienden om me heen vertelden me dat t lang zou duren voor ik zwanger zou raken, want hormonen moesten weer op gang komen etc. Wat dus helemaal niet waar was! Bij mij was t goed raak.

morgen ben ik 21 weken zwanger en alles gaat goed met de kleine.

Laat je niet beïnvloeden, maar geniet ervan!

Wij zijn gelijk de eerste maand zwanger geworden.  Eigenlijk letterlijk op de dag dat we vaarwel zeiden tegen het condoom.

Wel bij 13 weken een grote bloeding gehad vanwege laag liggende placenta, maar voor de rest deed de kleine het voorbeeldig

Een tip; Als je ontspannen blijft en de sex niet zakelijk word gaat het vaak makkelijker.  Als je te gefoccused bent is het ten eerste niet leuk, maar levert alleen maar frustratie op.

Terug
Bovenaan